Царините воведени од администрацијата на Доналд Трамп сериозно ги погодуваат производителите на автомобили, а Toyota е една од најпогодените. Според проценките, јапонскиот автомобилски гигант може да губи дури по еден милион долари на час. Веќе се очекува пад на профитот од 1,2 милијарди долари за само два месеци, додека компанијата се воздржува од зголемување на цените на своите возила во САД за да го заштити потрошувачот.
Ова е дел од дневниот преглед „Critical Materials“ кој го следи влијанието на глобалните трговски политики врз автомобилската индустрија и технологијата. Царините од 25% на автомобилски увоз, делови, челик и алуминиум ја нарушуваат логистиката на Toyota, која во голем дел се потпира на компоненти од Јапонија.
Иако Toyota има 11 фабрики во САД и произведува модели како Camry, Corolla, Highlander и Tundra локално, многу од клучните компоненти и модели (вклучувајќи ги Lexus, Prius, 4Runner и RAV4) доаѓаат од странство – што ја прави ранлива на трговските конфликти.
Компанијата вложува напори за локализација, со нова батериска фабрика во Северна Каролина вредна 13 милијарди долари, која ќе ги поддржува хибридните и електричните возила за американскиот пазар. Но, засега, нејзините американски погони работат со висока искористеност и имаат ограничен капацитет за компензација.
Останува прашањето: колку долго може Toyota да ги апсорбира овие загуби без да ги префрли на потрошувачите преку зголемени цени?









