Volkswagen ја проширува гамата на мотори за најпродаваните модели Tiguan и Passat, како и за новиот Tayron. Досега изборот беше прилично ограничен, но сега го следат и најмоќните турбо бензински мотори (TSI). Стандардно, тие се споени со погонот на сите тркала 4Motion. Оваа комбинација овозможува оптоварување на приколки за влечење до 2.200 kg (Passat и Tiguan) и 2.500 kg (Tayron со соодветна опрема).
Па, така моделите Tiguan и Tayron може да се конфигурираат како 2.0 TSI 4Motion со моќ од 150 kW (204 КС) или со моќ од 195 kW (265 КС). Моделот Passat 2.0 TSI 4Motion е генерално достапен со помоќната верзија од 195 kW. Продажбата на новите модели на Volkswagen со погон на сите тркала започна на некои пазари во Европа. Турбо бензинските мотори го надополнуваат најмоќниот TDI мотор со моќ од 142 kW (193 КС).
Погонот на сите тркала на сите три модели користи спојка 4Motion за пренос на силата на задната оска, за која VW вели дека се карактеризира со интелигентно управување со енергијата: при нормални услови на возење – на пример во град на суви патишта – се движи само предната оска. Ова е наменето за да се заштеди гориво.

Само кога е потребно поголемо оптоварување или кога тркалото е изложено на ризик од губење на тракција (контакт) со подлогата, задната оска е интегрирана во погонот преку спојката 4Motion и карданското – вратило. Сепак, погонот на сите тркала може да се вклучи и рачно за да се има најдобра можна тракција на снежните патишта, на пример.
Моделите со погон на сите тркала со опционална спојка за приколка нудат уште една техничка карактеристика: штом системот 4Motion ќе открие дека приколката е споена, дополнителниот профил ( мод) за возење „Приколка“ автоматски се активира. Интелигентната спојка потоа ја распределува моќта помеѓу предната и задната оска на најдобар можен начин за работа со приколки.
Tiguan и Passat 2.0 TSI 4Motion се дизајнирани за приколки со тежина до 2.200 kg; Tayron 2.0 TSI 4Motion е одобрен за носивост на приколки до 2.500 кг, во зависност од опремата (секоја сопирана со наклон од 12 проценти).

Tiguan и Tayron се достапни во првото ниво на моќност TSI со 150 kW (204 КС). Од само 1.400 вртежи во минута, TSI го испорачува својот максимален вртежен момент од 320 Nm на погонот на сите тркала преку седум (7) -степен менувач со двојна спојка (DSG). Вредностите на потрошувачката на WLTP се помеѓу 7,5 и 8,3 l/100 km, во зависност од серијата на моделот и опремата.
Ова е компензирано со бројките за перформанси од многу над 220 km/h за максимална брзина и под 7,5 секунди за спринт од 0 до 100 km/h. Tiguan 2.0 TSI 4Motion е достапен по цени кои започнуваат од 48.175 евра, поголемиот Tayron од 50.770 евра (секој од линијата на опрема „Life“).
Тоа е најмоќниот TSI мотор во Tiguan, Tayron и Passat: TSI со 195 kW (265 КС). Погледот на максималната моќност и идентификацијата на моторот открива дека пандан на токму овој мотор со идентична моќност го придвижува и VW Golf GTI.

Сепак, инженерите на Volkswagen конкретно го приспособија моторот за употреба во поголемите модели Tiguan, Tayron и Passat на овие серии и го зголемија максималниот вртежен момент: наместо 370 Nm како кај Golf GTI со погон на предните тркала, моторот го има погонот на сите тркала Tiguan, Tayron и Passat развива максимална брзина од 4,60 Npm од 1,60 Nm. Најмоќниот TSIе со конфигурација со четири цилиндри во овие три серии е секогаш поврзан со нај спортската опрема: „R-Line“.
Да ги ставиме во перспектива перформансите на 2.0-литарскиот турбо мотор: Passat 2.0 TSI 4Motion (во Германија чини неверојатни 62.990 евра) забрзува од место до 100 km/h за 5,8 секунди со овој бензински мотор; Максималната брзина е 250 km/h. Соодветните вредности за двата SUV модели: 5,9 секунди и 242 км/ч (Тигуан, 57.995 евра) и 240 км/ч и 6,3 секунди (Тајрон, 59.755 евра). Вредностите на WLTP се помеѓу 8,0 и 9,0 l/100 km, во зависност од серијата на моделот и опремата.









