Кинезите „ја освоија“ Европа – во мај ја зголемија продажбата за 72 отсто

ОБЈАВЕНО НА:

Кинеските електрични автомобили сочинуваат 11% од европскиот пазар. Во јуни кинеските електрични автомобили се зголемија за 72% на европскиот пазар во однос на мај.

Во јуни, кинеските марки освоија 11% од европскиот пазар на електрични автомобили. За автомобилите од далечниот исток на батерии ова е рекорд, иако може да биде последната позитивна бројка со оглед на стапувањето во сила на европските царини на почетокот на јули.

Според аналитичарите од фирмата за истражување на пазарот Dataforce, SAIC Motor беше водечката кинеска групација во Европа, благодарение на MG4. Севкупно, кинеските марки регистрирале повеќе од 23.000 електрични автомобили само во јуни.

Исто така, според анализата на Dataforce, забележан е скок од 72% во споредба со мај, што се чини дека ја истакнува благодарноста на европските клиенти за моделите направени во Кина.

Меѓутоа, мора да се признае дека производителите како SAIC, кои подлежат на повисок данок од 37,6%, покрај претходниот данок од 10%, беа пред давачките, регистрирајќи повеќе автомобили од вообичаеното за да избегнат веќе да продаваат модели. оптоварени со поскапувања. Всушност, Габриел Јухас, менаџер за производи во Dataforce, истакнува дека 40% од MG 4 регистрирани во јуни може да се припишат на саморегистрација од дилерите.

Покрај тоа, SAIC усвојува прилично агресивни маркетинг иницијативи, особено во Германија (каде што продажбата на електрични возила нагло се намали во последните месеци), со различни атрактивни понуди за лизинг и промоција „два по цена од еден“.

Ако ги погледнеме другите брендови, се чини дека царините ги имаат првите ефекти врз одлуките на некои кинески производители. На пример, BYD (предмет на плаќање данок од 17,4% (+10%) за секое увезено возило) наводно размислува да изгради фабрика во Турција, со што ќе го искористи трговскиот договор меѓу Анкара и Европа со кој ќе се укинат царините.

Истото важи и за Zeekr, брендот на Geely, кој се повеќе се свртува кон Стариот континент, искористувајќи ја предноста на белгиската фабрика во сопственост на Volvo за да состави некои од нејзините најважни модели за европскиот пазар.

 

Следете не и на:

24AUTO NETWORK