Peugeot 3008 и 5008 стануваат „благи хибриди“

ОБЈАВЕНО НА:

Новиот 1.2 благ хибриден бензински мотор овозможува електрично возење во град 50% од времето. Така потрошувачката и емисиите се намалени за 15%

Оваа 2023 година ќе биде „електрична година“ за Peugeot, со презентација на нови технологии во својата гама. Ова ќе го вклучи новиот HYBRID систем дизајниран од Stellantis, кој ќе се нуди на Peugeot 3008 и 5008, пред да се прошири на другите модели. Тој ќе го надополни веќе широкото семејство на електрифицирани мотори, вклучувајќи ги plug-in хибридните, 100% електрични и горивни ќелии.

Системот Peugeot 48V HYBRID се состои од новата генерација на бензински мотор PureTech со 136 КС, заедно со нов 6-брзински електрифициран менувач со двојна спојка кој вклучува електричен мотор. Со батерија што се полни додека возите, оваа технологија обезбедува дополнителен вртежен момент при мали брзини на моторот и ја намалува потрошувачката на гориво до 15% (од 126 g CO2/km на 3008 и од 128 g CO2/km на 5008).

Во урбаното возење, SUV од C-сегментот опремен со системот HYBRID може да работи повеќе од 50% од времето во електричен режим со 100% нулта емисија.

Погонската група се состои од трицилиндричен 1.2 PureTech (нова генерација развиена специјално за електрификација) со турбо со променлива геометрија и електричен мотор со постојан магнет интегриран во менувачот (кој исто така ги содржи инвертерот и целиот систем ECU). Заедно, турбополначот со три цилиндри и електричната единица испорачуваат 136 КС и 230 Nm, а силата се пренесува на предните тркала преку нов 6-брзински автоматски менувач со двојна спојка.

Поточно, e-Motor има максимална моќност од 28 КС и 55 Nm и се напојува од мала литиум-јонска батерија со нето капацитет од 432 Wh сместена под предното седиште и гарантирана 8 години/160.000 km.

Возачот е информиран за протокот на моќност помеѓу различните мотори директно од таблата со инструменти. За време на забрзувањето, електромоторот на Peugeot интервенира обезбедувајќи поголем вртежен момент при ниски вртежи, додека при забавување моторот со внатрешно согорување се исклучува, при што електричната единица станува „генератор“ за полнење на батерија .

Кога нивото на полнење е доволно, автомобилот се пали, вози низ маневри и може да се користи во град со мали брзини во 100% електричен режим. Pри градско возење, 3008 и 5008 се возат 50% од времето со нулта емисија.

На овој начин, теренците на Peugeot користат 15% помалку гориво, со јасни предности во однос на трошоците за одржување и емисиите. На пример, во градот може да се заштеди до 2,5 l/100 km, додека на вонградски патишта се намалува за 0,7 l/100 km.

 

Следете не и на:

24AUTO NETWORK