Сите нарачки на модели на Dacia од 16 јуни што треба да бидат испорачани на крајот на годината ќе донесат нов визуелен идентитет на автомобилите. Возилата ќе имаат нов амблем што ќе биде поставен напред, нови бои, а сепак ќе се задржи познатиот дизајн. Ова доаѓа откако беа направени промената во комуникациските и рекламните материјали, уште лани а потоа промените стигнаа и во дилерската мрежа на почетокот на 2022 година
Силна карактеристика на новиот идентитет на брендот, логото на Dacia Link е претставено во средината на предната решетка, која е редизајнирана и сега во бела боја. Како алки со синџир, испреплетените букви „D“ и „C“ во минималистички линии создаваат нов амблем кој е едноставен и силен. Dacia Link е лесно препознатлив бренд, и блиску и далеку. Амблемот е прикажан и во центарот на капачињата на бандажите.
Друга видлива промена е додавањето на логото на задниот панел и на воланот на автомобилот. Минималистички дизајн, натписот е скратен за да ги остави само најважните. Промените во дизајнот го вклучуваат изгледот на Monolith Grey на шините на покривот, предните и задните браници и страничните ретровизори на Sandero Stepway и Duster.
„Презентацијата на целата палета на Dacia, која го усвои новиот визуелен идентитет, е третиот и последен чекор во неговото лансирање, кое започна пред една година. Новиот универзум на брендот е во согласност со нашите вредности – едноставно, здраво, автентично – на појасен и помодерен начин. Оваа промена е нова мотивација за Dacia да ги оствари своите амбиции“, вели Дени Ле Вот, извршен директор на Dacia.
Лансирањето на новите визуелни елементи на Dacia ја означува кулминацијата на обновувањето на брендот. Dacia навистина се менува, но останува доследна на својата суштина.
Со воведувањето на новиот идентитет на брендот, тоа е исто така можност за Dacia да ја спроведе обврската преземена од Renault Group на годишниот генерален состанок на 23 април 2021 година. Dacia ќе биде првиот бренд на Групацијата што ќе ги ограничи своите автомобили на максимална брзина 180 км/ч
Првата физичка премиера на автомобилите со новото лого ќе биде на салонот во Париз во октомври 2022 година, а првите испораки ќе стигнат до мрежата на Dacia во наредните месеци.