Mercedes очекува на електрични возила да отпаѓа половина од продажбата во САД до 2030 година

ОБЈАВЕНО НА:

Mercedes-Benz има цел да продаде 45.000 електрични возила во 2023 година низ САД, и очекува електричните возила да сочинуваат половина од неговата продажба во САД до 2030 година.

Говорејќи на состанокот на националните дилери на производителот на автомобили, директорите на компанијата рекол дека се надеваат дека ќе продадат околу 350.000 возила во САД следната година. Тоа би било приближно со 357.729 возила што ги продаде Mercedes локално во 2019 година, последната година пред пандемијата на коронавирус да направи шокови во индустријата и да влијае на продажбата.

Дилер кој присуствувал на настанот изјавил за Auto News дека Дру Славен, маркетинг шефот на Mercedes за Америка изјавил дека фокусот на националното рекламирање на производителот на автомобили во следните две години ќе се фокусира „речиси исклучиво“ на електрични возила и технологија.

Повеќе од 300 од 383 застапништва на компанијата низ САД инвестираа во инфраструктура и опрема за полнење електрични возила, обезбедувајќи дека можат да продаваат и сервисираат електрични возила.

Се планира офанзива на електрични возила на пазарот во САД. Оваа година Mercedes ќе ги претстави EQB, EQE и SUV EQS. Во 2023 година на пазарот ќе се појави и теренецот EQE. Моделите EQ, исто така, ќе послужат како камен-темелник на новиот маркетинг притисок од производителот на автомобили.

Додека некои компании лансираат и продаваат нови ЕВ под модели на директна продажба, главниот извршен директор на Mercedes Benz за САД, Димитрис Псилакис потврди дека производителот на автомобили нема да усвои таква стратегија во Соединетите држави. Ова доаѓа и покрај тоа што го следи моделот за директна продажба во Германија и Европа.

„На американскиот пазар, ние не сме препродавани“, рече Псилакис. „Ние сме добро структурирани во однос на големината на мрежата и локациите [на продавниците]. Значи, во моментов немаме никакви бели дамки“.

Псилакис навистина призна дека може да има спојувања и превземања на дилерите низ неговата мрежа, истакнувајќи дека некои големи дилерски групи може да откупат помали независни продавници.

 

Следете не и на:

24AUTO NETWORK