VW ќе има електрично возило под 20.000 евра подготвено за пазарот најдоцна до 2026-2027 година
Шефот на VW инсистира дека следниот хечбек ID.2all на производителот на автомобили ќе биде профитабилен, и покрај тоа што ќе има почетна цена помала од 25.000 евра.
Додека неодамна зборуваше за Auto News Europe, Томас Шафер, изјави дека производителот на автомобили ќе заработи од хечбекот ID.2all. Тој додаде дека ID2.all ќе овозможи и производство на два модели од брендот VW, еден од Cupra и еден од Skoda.
„Не можеме да имаме маргини под 6 проценти“, рече Шефер. „Со скалата што ја имаме со четири возила од три марки [на иста платформа MEB Entry] – две од VW, едно од Cupra и едно од Skoda – гарантирам дека можеме. Ние не сме добротворна организација. Имаме намера да заработиме пари“.
Уште поважно, тоа ќе биде само хечбекот ID.2all кој ќе почнува од 25.000 евра. SUV варијантата што ќе произлезат од VW, како и верзиите на Skoda и Cupra, секоја ќе има цена од над 25.000 евра. Иако Шефер не прецизираше детали за цените за сите овие модели, тој истакна дека хечбекот ID2all и моделот Cupra ќе се произведуваат во неговата фабрика во Марторел, Шпанија, додека SUV моделот на ID.2all базиран на ID.2 ќе се произведуваат во Памплона. Шпанија.
Клучни за реализација на модел под 25.000 евра ќе бидат новите Unified ќелии развиени од новата подружница на производителот на автомобили PowerCo. Шефер додаде дека би било невозможно VW да изгради таков модел без овие батерии.
„Новата унифицирана ќелија од нашата подружница на PowerCo ќе биде размерена на сите модели, фабрика по фабрика“, рече тој. „Тоа ќе ни даде вистинска предност во трошоците. Унифицираната призматска ќелија ни дава доволна густина и мислиме дека тоа ќе биде индустриски стандард во иднина. Да се добие автомобил под 25.000 евра кој нема компромиси со безбедноста и досегот е буквално невозможно во моментов“.
Хечбекот VW ID.2all не е единственото евтино возило што го развива производителот на автомобили. Пристигнувањето најдоцна до 2026-2027 година ќе биде ЕВ под 20.000 евра (21.971 долари). VW допрва треба да одлучи дали ќе биде партнер со друг производител на автомобили за да го оживее или ќе оди сам.