Деветтата генерација на Golf доаѓа, според зборовите на топ менаџментот на Компанијата некаде во 2029 година...
Електричниот – e-Golf што го гледате овде мораше да умре за да може да живее заоблениот ID.3. Сепак, Volkswagen подготвува промена за премин на нов Golf на струја. Планира уште еднаш да го избрише моторот со согорување од својот најпопуларен автомобил. Кога тоа ќе се случи, ID.3 најверојатно ќе биде отстранета, како што Каи Гриниц, шефот на техничкиот развој, навести на почетокот на годината. Шефот на автопроизводителот, Томас Шефер, сега откри дека играчот два ќе влезе во играта на електричниот Golf.
Rivian му подава рака на VW за развој на деветтата генерација на Golf. Новиот компактен хечбек ќе биде исклучиво електричен и ќе вози на претстојната Scalable Systems Platform (SSP). Пред неколку недели, VW и Rivian го започнаа своето заедничко вложување во вредност од 5,8 милијарди долари за инженерство на електрична архитектура и софтвер за автомобили од следната генерација.
Зборувајќи за Automotive News, Шефер потврди дека VW има потреба од помош од Rivian за да работи на целосно реинвенција на својот легендарен автомобил: „Одлучивме како да го направиме софтверски дефинираното возило. Тоа ќе се случи со Rivian, заедничкото вложување, каде што го ставивме новиот Архитектура на електрична електроника заедно, но ние исто така одлучивме дека сакаме да го започнеме ова патување со производ што е поголема икона.
Сигурно немавме VW+ Rivian Golf на нашата бинго картичка, но тоа покажува колку се менува автомобилската индустрија бидејќи на производители на автомобили со традиција и богато наследство им е потребна помош од новодојденците кои се запознаени со технологијата. Сепак, електричниот Mk9 не доаѓа наскоро. Врвниот менаџмент од Волфсбург рече дека ќе треба да почекаме до 2029 година за да го видиме автомобилот, „производ со вистински волумен“ со некои големи чевли за полнење.
Бидејќи нема да биде лансиран во следните четири години, VW има уште многу време да го подобри ID.3 што споменавме претходно. Целосно редизајнирана верзија со подобар хардвер и поквалитетна внатрешност со повеќе физички копчиња доаѓа во 2026 година. Логиката ни кажува дека ќе има преклопување помеѓу ID.3 и електричниот Golf бидејќи VW веројатно нема да го отфрли првото по само три години.
Кога електричниот Golf ќе пристигне во 2029 година, тоа нема да значи крај за моделот со конвенционален погон. Mk8 лансиран кон крајот на 2019 година со бензин, дизел и plug-in хибридни погонски агрегати би можел да остане на пазарот до 2035 година. Тогаш Европската унија вети дека ќе ја забрани продажбата на нови автомобили кои генерираат штетни емисии, што практично ќе го забрани моторот со согорување.
e-Golf redux нема да биде првиот производ на VW што ќе има корист од знаењето на Rivian. Шефер рече дека Audi и Porsche ќе го предводат патот, а автомобилите ќе пристигнуваат веќе во 2027 година. Кога заедничкото вложување беше лансирано претходно овој месец, двете компании рекоа дека нивната нова електрична архитектура и софтверска технологија ќе бидат компатибилни со „сите релевантни сегменти на возила“. мали како суб-компактни автомобили.