Toyota, Porsche и BMW на врвот во студијата за лојалност на J.D. Power

ОБЈАВЕНО НА:

Објавена е студијата на J.D. Power Automotive за лојалност кон брендот за 2022 година и познато е кои се фаворитите меѓу купувачите на нови автомобили. Всушност, има четири фаворити, но само еден бренд опфатил две категории во студијата. Тоа е Toyota, а Ford постигна најголем процент на лојални купувачи со мала разлика.

Студијата постои веќе четири години и ги истражува исклучиво купувачите на нови автомобили. Покрај тоа, таа студија се фокусира на купувачите кои купуваат возило од иста марка кога повторно решаваат да купат автомобил.

Студијата ги опфаќа само дилерите со франшиза, користејќи податоци добиени од Power Information Network на J.D. Power. Половните автомобили се секако барани во моментов, но оваа студија нуди интересен прозорец во светот на лојалноста за оние кои се доволно трпеливи да купат нов автомобил во услови на намалени залихи и зголемени цени.

Јапонскиот производител Toyota е рангиран на врвот на масовниот пазар на автомобили и SUV сегменти, постигнувајќи стапка на лојалност од 62,2 отсто за автомобили и 63,6 отсто за теренците.

Премиум брендовите исто така се во се рангирани и кај автомобилите и кај теренци; Porsche постигна стапка на лојалност од 57,4 за автомобилите, a kaj SUV возилата владетел е BMW со 58,6 проценти.
Камионите се последната категорија во студијата, а таа чест оди кај Ford. Неговата стапка на лојалност е 63,8 проценти, и за многу малку ја надмина Toyota за највисок процент во целата студија.

Вицешампионите на премиум брендовите ги вклучија Genesis за автомобили со 54,6 проценти и Lexus со 56,4 проценти за теренци. Второто место кај автомобилите на масовниот пазар и припадна на KIA со 54,1 отсто, а Subaru за теренци со 62,6 отсто.

Следете не и на:

24AUTO NETWORK