Toyota поднела барање до Канцеларијата за патенти и трговски марки на САД за регистрација на т.н автомобилска боја што се лупи. Како што е наведено во описот на технологијата, гребнатини, гребнатини и бојата што се лупи може да се отстранат со отстранување на горниот слој на бојата и со замена со нов слој. Ова прво ќе се примени на моделите Tundra и Land Cruiser.
Патентот детално ја опишува технологијата на фарбање. Нејзините први фази целосно кореспондираат со традиционалната практика, кога површината прво се премачкува, а потоа се покрива со првиот слој на боја од главната боја.
Според патентот на Toyota, на него е нанесен предметниот „отстранлив“ слој. Овој слој ќе остане еластичен и прилично флексибилен по сушењето. Ова ќе овозможи, доколку е потребно, да го отстраните и да го замените со нов.
Вообичаениот винилен филм за автомобил работи на истиот принцип, но тука технологијата е различна и е иновативна облога на боја на лак. За да се обезбеди непречено лупење, рабовите на филмот за боја ќе се протегаат надвор од рабовите на панелите на каросеријата на автомобилот.
Како што е наведено во описот, оваа технологија овозможува да се нанесе проѕирен слој над првиот слој во боја, проследен со еден или повеќе слоеви на боја во боја што може да се лупи. Секој од овие слоеви може да има свој слој на транспарентност.
Од Toyota веруваат дека честичките од ксилен, етилбензен или титаниум диоксид во бојата што се лупи ќе овозможат реализација на оваа идеја. Тие ќе обезбедат цврстина, но и ќе овозможат лесно отстранување на слоевите по сушењето. Степенот до кој оваа технологија е погодна за масовна употреба не се споменува. Не е познато ниту кога Toyota планира да го користи за своите сериски автомобили.