Според резултатите од третиот квартал од годинава, продажбата на електрични автомобили е зголемена за 71% во однос на истиот период лани. Ова го докажува новата глобална студија за следење на продажбата на модели на патнички електрични возила од Counterpoint.
Во вкупниот обем на продажба на електрични возила, електричните возила со батерии (BEV) заземаат речиси 74%, а останатите 26% се за хибридни електрични возила (PHEV).
Кина останува лидер на пазарот во продажбата на електрични автомобили, по што следат Европа и САД. Во исто време, нивото на продажба во Кина постојано расте – во споредба со минатата година, се зголеми за повеќе од 100% и ја надмина границата од 1,7 милиони автомобили (во третиот квартал од 2021 година, продажбата беше 880.000).
Кога станува збор за лидерите на пазарот, Tesla повеќе не е број 1. Водечкиот производител на електрични автомобили е BYD Auto, кој го смени Tesla на второто место.
BYD Auto испорача 537.000 електрични автомобили на клиентите, што е за 197% повеќе од минатата година. Три модели – BYD Song, BYD Qin и BYD Han – учествуваа со повеќе од 56% од продажбата на компанијата во кварталот.
Операциите на BYD во странство исто така рапидно растат; во третиот квартал од 2022 година, компанијата продаде речиси 17.000 електрични возила во различни региони, вклучувајќи ги Европа, Латинска Америка, Југоисточна Азија, Блискиот Исток и Африка.
Глобалната продажба на Tesla во третиот квартал од 2022 година исто така се зголеми за 43% во споредба со истиот период минатата година и изнесуваше повеќе од 343.000. Компанијата ја зголеми побарувачката за своите автомобили во Европа во текот на овој квартал. Почетокот на производната линија во фабриката во Берлин помогна да се испорача рекорден број на Model Y во Германија овој квартал. Сепак, испораките не ги оправдаа очекувањата поради лошите логистички локации.
На трето место според продажбата е компанијата Wuling – во однос на минатата година побарувачката за автомобилите на компанијата пораснала за 31%. Моделот на брендот Hongguang Mini EV остана неприкосновен лидер на пазарот од неговото лансирање во втората половина на 2020 година. Продажбата на мини електрични автомобили во Кина е силна затоа што се евтини, подобни за субвенции и служат на целта на урбаната мобилност.
Продажбата на електричните возила на Volkswagen порасна за 28% на годишно ниво, закрепнувајќи се од падот во вториот квартал. ID.4, ID.3 и ID.6 беа најпродаваните модели на Volkswagen во текот на кварталот. Компанијата испорача импресивни резултати во Кина, при што продажбата на електрични возила е зголемена за 79% на годишно ниво и за 35% во однос на кварталот.
GAC Motor е на петтото место меѓу најпродаваните брендови, пред BMW и Mercedes-Benz. Во третиот квартал од 2022 година, GAC продаде повеќе од 85.000 единици, што покажува раст од 145% во споредба со истиот период минатата година. Моделот Aion Y стана најпродаваното електрично возило на GAC. Сепак, негативната страна е што компанијата работи само во Кина.