Акциите на производителот на електрични возила Tesla паднаа за 4% откако компанијата објави заработка во првиот квартал.
Нето приходот беше 2,51 милијарди долари, што е пад од 24% во однос на минатата година, додека заработката од GAAP беше 73 центи, што е пад од 23% во однос на минатогодишниот квартал.
Tesla на состанокот на акционери прецизираше дека „неискористеноста на новите фабрики“ влијаела на маржите, заедно со повисоките трошоци за суровини, стоки, логистика и гаранција и пониски приходи од кредити за заштита на животната средина, што сето тоа придонело за пад на заработката во споредба со минатата година .
Приходите од автомобилската индустрија, основниот сегмент на Tesla, достигнаа 19,96 милијарди долари во кварталот, што е за 18% повеќе од минатата година. Вкупните приходи се зголемени за 24%.
Приходите на Tesla Energy се искачија на 1,53 милијарди долари, што е раст од 148% на годишно ниво. Употребата на системите за складирање енергија на Tesla се зголеми на 3,9 GWh, или за 360%, велат од компанијата.
Овие системи за складирање енергија базирани на литиум-јонски батерии, произведени од Тесла, вклучуваат домашна батерија, наречена Powerwall, и систем на Megapack во полесна скала што им овозможува на претпријатијата да складираат и користат повеќе енергија произведена од обновливи, но повремени извори, како што е сончевата енергија и ветрот.
Повикот за заработка од првиот квартал на Tesla ќе се пренесува во живо на Твитер, што е прв пат за производителот на електрични возила. Извршниот директор Илон Маск го продаде својот имот вреден милијарда долари во Tesla во 2022 година за да финансира откуп од 44 милијарди долари на компанијата за социјални медиуми, каде што сега е извршен директор.
Компанијата ги намали цените на своите возила кон крајот на минатата година и во првиот квартал од 2023 година, вклучително и дополнителни намалувања во вторникот вечерта. Во исто време, Tesla прави амбициозни планови за проширување и зголемување на капиталните расходи.
Tesla моментално продава четири модели на електрични возила, кои се произведуваат во две фабрики за склопување возила во САД, едната во Шангај, а другата надвор од Берлин.