Stellantis тврди дека НАСКОРО новите технологии ќе ги намалат цените на батериите

ОБЈАВЕНО НА:

Потрагата по најдобрата батерија за електрични возила продолжува, а Stellantis верува дека можеби открила промена во технологијата на батерии со литиум-сулфур. Иако тврдењата за пробивот на батериите се вообичаени, соработката на Stellantis со Зета енерџи од Тексас се чини дека даава ветувачки развој: литиумско-сулфурна батерија дизајнирана за сериски автомобили до 2030 година.

Оваа нова технологија за батерии ветува значителни предности во однос на сегашните литиум-јонски батерии. Stellantis тврди дека има потенцијал да ја преполови цената по kWh, да ги зголеми брзините на брзо полнење за 50%, и значително да ја намали тежината.

Клучната метрика е гравиметриската енергетска густина – количината на складирана енергија по единица тежина. Тековните литиум-јонски батерии нудат различна густина на енергија во зависност од нивниот состав. Два вообичаени типа се литиум железо фосфат (LFP) и никел-манган кобалт (NMC).
Батериите NMC нудат поголема густина на енергија, додека батериите LFP генерално се сметаат за побезбедни, подолготрајни и користат помалку еколошки проблематични материјали. Целта на литиум-сулфурните батерии е да се обезбеди најдоброто од двата света, а истовремено да се елиминира потребата од никел, манган, кобалт и графит.

Главната разлика лежи во хемијата на катодата (позитивна електрода) и анодата (негативна електрода). Постојните литиум-јонски батерии за електрични возила користат аноди и катоди базирани на графит направени од различни материјали. Катодата на Zeta Energy се базира на сулфурирани јаглеродни материјали, за кои се тврди дека се постабилни и нудат подобри перформанси во споредба со катодите на база на метал.

Имајќи предвид дека батеријата може да чини до 40% од цената на електричното возило, оваа нова технологија има потенцијал драматично да ја намали цената на електричните возила.

Интересно, Stellantis, исто така, само што објави создавање на заедничко вложување во вредност од 3,4 милијарди. фунти со CATL за изградба на фабрика за батерии LFP во Сарагоса, Шпанија. Оваа нова фабрика ќе ја поддржи постоечката стратегија за „двојна хемија“ на Stellantis, која предвидува употреба на батерии LFP и NMC во возилата.

Следете не и на:

24AUTO NETWORK