Дизајнирана според најновите WRC технички правила, возилото имаше целосен редизајн за да може да понуди повеќе сила и поголема механичка подршка. Во Ford веруваат дека направиле шампионско возило, звучи извонредно и изгледа сензационално.
Повеќе од 95 отсто е дизајнирано од „нула“ и тимот имал се што му требало за да го направи најдоброто. Не се штедело, и во 2017 година се влегува со единствена цел – враќање на победничкиот подиум.
Возилото е базирано на новиот модел на Fiesta што е веќе промовирано како сериски модел, и школката на спортскиот модел е полн со слобода во создавање на добра аеродинамика, со предни и задни сплитери, странични крила и масивен заден спојлер.
Сегашниот модел е помоќен во однос на стариот Fiesta RS, и возилото сега создава 380 КС и 450 Нм вртежен момент, од 1,6 литарски екобуст моторо со директно вбризгување. Силата се пренесува преку тркалата и преку новиот шестстепен секвенцијален менувач со хидраулична смена, спојка на мулти-диск и активен централен диференцијал.