Се очекуваше 2022 година да биде многу предизвикувачка за автомобилската индустрија. Покрај тековните тешкотии во синџирите на снабдување, особено во секторот за чипови, ситуацијата беше комплицирана со руската инвазија на Украина.
И покрај тоа што се соочи со овие проблеми, Skoda минатата година испорача над 731.300 автомобили на клиентите, при што побарувачката беше значително поголема. Octavia остана најпродаваниот модел на марката, додека теренците Kamiq и Kodiaq исто така се претставија добро и побарувачката за Fabia и семејството на електрични автомобили Enyaq iV беше голема.
Од вкупниот број испорачани возила, 377.000 отидоа во Западна Европа. (-7,8% до 2021 година), за Централна Европа — 148.000 единици. (-9,8%), во Источна Европа (без Русија) – 31.600 (-11,9%), во Кина — 44.600 (-37,4%).
Единствениот пазар кој покажува зголемување на продажбата е Индија. Во текот на годината, продажбата на чешки автомобили во оваа земја се зголеми за повеќе од двојно (+127,7%).
Исто така лани Skoda влезе на пазарот во Виетнам, станувајќи лидер во продажбата меѓу автомобилските брендови во регионот ACEAH и зајакнувајќи ја својата позиција во Југоисточна Азија и Блискиот Исток.
До 2030 година понудата на автомобили на пазарот ACEAH ќе надмине 4,1 милиони На Блискиот Исток компанијата планира да ја зголеми продажбата за 5.000 единици годишно за три години.
На домашниот пазар, сите напори на Skoda беа насочени кон електрификацијата. Конкретно, во мај 2022 година започна производството на батериски системи MEB во фабриката во Млада Болеслав. Инвестициите во новата производна линија изнесуваат околу 130 милиони евра. Оваа година ќе профункционира уште една линија. Ова ќе го зголеми капацитетот на 1500 батерии дневно.
Со овие батерии ќе бидат опремени електричните автомобили Skoda, Volkswagen, Audi и SEAT.
Во 2022 година, учеството на обновливите извори на енергија во чешките претпријатија беше околу 35%. И неодамна, една од најголемите соларни централи на покривот во земјата, која покрива до 30% од нејзиниот капацитет, беше пуштена во употреба во фабриката на брендот во Пуне, Индија.
Спроведувајќи ја стратегијата Skoda Next Level 2030, компанијата се повеќе користи рециклирани материјали во своите модели и има за цел да ги рециклира батериите на своите електрични автомобили. До крајот на деценијата, три фабрики на чешката Шкода ќе станат јаглеродни неутрални.
Севкупно, до 2030 година, компанијата има намера да ги намали емисиите за повеќе од 50% во споредба со 2020 година. Новите генерации на Superb и Kodiaq ќе придонесат за оваа цел, а премиерата ќе се одржи на крајот на оваа година. Двата модели ќе бидат достапни со plug-in хибридни погонски единици.
Исто така во 2023 година ќе дебитира следната генерација Enyaq iV, развиена според новиот јазик за дизајн Modern Solid. До 2026 година, компанијата ќе претстави три нови електрични автомобили во малите, средните и големите сегменти. Првите премиери ќе се одржат во вториот квартал на 2023 година.
Според планот за развој на брендот, до 2030 година, уделот на електричните автомобили Skoda на европскиот пазар ќе надмине 70%. За да се постигне оваа цел, компанијата ќе инвестира 5,6 милијарди евра во електрификација до 2027 година