Ако досега обвинувањата доаѓаа за лажирањето на податоците за потрошувачката на горивото на автомобилите од страна на производителите, со доаѓањето на електричните возила почнува и лажирањето на податоците за дометот.
Обвинувањата за компанијата Tesla стигнаа од новинарите кои тврдат дека производителот манипулира со податоците за километражата на нејзините електрични автомобили. Според нив, американскиот производител користел неколку трикови одеднаш за да ги фалсификува податоците за километражата.
Според агенцијата Ројтерс, истрагата докажува дека Tesla го користи циклусот EPA за мерење на километражата на своите електрични возила. Новинарите веруваат дека експертите намерно ги прават овие махинации.
Пред неколку години, Tesla почна да го преувеличува автономниот опсег на многу свои електрични возила. За таа цел е напишан алгоритам за пријавената километража, кој покажува „оптимистички“ проценки на возачите.
Интересно е тоа што кога полнењето на батеријата ќе падне под 10%, автомобилите сепак можат да патуваат десетици километри. Ова дава впечаток дека електричните автомобили на Tesla можат да го надминат бараниот опсег.
Новинарите тврдат дека ваквата иницијатива дошла лично од извршниот директор Илон Маск. Токму тој сака електричните автомобили на Tesla да изгледаат подобро наспроти конкурентите.
Сепак, експертите прават исклучително прецизна проценка на вистинската километража на електричните автомобили на Tesla, а резултатот се покажа доста лош. Излегува дека електричните автомобили на Tesla патуваат во просек 40% помалку од декларираната километража.
Име и уште нешто. Овој индикатор опаѓа за уште 15% во зима. Досега, Tesla не одговори на наводите на оваа истрага. Новинарите имаат намера да одат на суд за производителот да биде казнет за измама.