Неговиот наследник ќе биде објавен во првата половина на 2025 година...
Првиот и единствен извршен директор на Stellantis, Карлос Таварес, поднесе оставка. Иако автомобилскиот конгломерат е во тешка состојба, најавата сепак е шокантна. Пред помалку од два месеци, во соопштението за печатот беше наведено дека контроверзниот португалски бизнисмен ќе го заврши својот петгодишен договор на почетокот на 2026 година.
Сепак, тоа повеќе нема да биде случај. Денеска, 66-годишниот прв човек на извршна власт во Компанијата одлучи да се повлече од функцијата, а одлуката веднаш стапува во сила. Процесот на пребарување за замена е веќе „ во тек“, што ни кажува дека Stellantis не е толку изненаден што Таварес го испорача својот отказ.
До објавувањето на наследникот во првата половина на 2025 година, компанијата ќе назначи нов привремен извршен комитет со кој ќе претседава Џон Елкан. Тој е претседател на Stellantis, извршен директор и претседател на Ferrari.
Таварес беше прилично гласен во последниве месеци, посочувајќи некои од погрешните работи во Stellantis. Тој го обвини лошот маркетинг за бавната продажба на Maserati и ги посочи проблемите со квалитетот во фабриката Sterling Heights, каде што премногу камионети Ram имаат потреба од поправки откако ќе ја напуштат производната лента.
Има и проблем со вишокот залихи, проблем што четвртиот најголем светски производител на автомобили се обидува да го реши со подобро усогласување на производството со побарувачката.
Во 2024 година, прекините на производството влијаеја на многу модели, поради слабата побарувачка, почнувајќи од малиот Fiat 500e, до моќниот Dodge Durango. На листата се и GranTurismo/GranCabrio на Maserati, Jeep Grand Cherokee и Fiat Panda.
Jeep е со намалена продажба за 8% во САД во третиот квартал од годината. Ram и Dodge паднаа за 24%, а Chrysler падна за 21%.
И покрај лансирањето на Tonale, Alfa Romeo не оди ништо подобро, со пад од 10%.