Додека Европската унија размислуваше како да го блокира патот на кинеските електрични автомобили кон Европа, од Далечниот Исток најдоа решение: наместо автомобили со батерии, тие ќе произведуваат и извезуваат хибриди, бидејќи таквите возила се исклучени од дополнителна царина.
Во многу блиска иднина може да се зголеми извозниот проток на хибриди во Европа од Кинезите, пишува Reuters.
Експертите веруваат дека тоа главно ќе бидат plug-in хибриди, но ќе имаат околу 400 километри електричен домет и дополнителен што дава 50 километри автономија на бензинот. Така, всушност, автомобилите ќе бидат BEV, но означени како plug-in хибриди.
Така, и покрај тарифите на Европската унија за електричните автомобили до 45,3%, кинеската автомобилска индустрија нема да страда многу, бидејќи ќе продолжи да го снабдува Стариот свет со електрични автомобили, кои ќе се нарекуваат хибриди.
„Растот е поттикнат од кинеските OEM кои се префрлаат на plug-in хибридни возила како начин да се заобиколат новите царини на ЕУ за увоз на возила на батерии од Кина. Веќе оваа година хибридниот извоз на Кина во регионот ќе се зголеми за 20 отсто, а следната година за повеќе“, пишува Ројтерс.
Извозот на хибриди во Европа од јули до октомври се зголеми за повеќе од тројно на 65.800 единици во споредба со истиот период минатата година. Оваа статистика е дадена од Ројтерс, повикувајќи се на Кинеската автомобилска асоцијација.
Хибридите (вклучувајќи PHEV) учествуваа со 18% од вкупната продажба на автомобили од Кина во Европа во третиот квартал, додека испораките на ЕВ паднаа на 58% од 62% во истиот период. Сега трендот продолжува да добива на интензитет.
Друга голема закана за овој тренд е дека големите кинески производители на автомобили би можеле да ги нарушат европските пазари на plug-in хибриди, на кои доминираат европски и јапонски компании. Тие ќе го следат вообичаениот докажан пат – ќе привлечат клиенти со поевтини модели со подобра опрема и голема автономија.