Се повеќе европски градови ја ограничуваат брзината на движење во градовите, а Болоња ќе биде првиот поголем град во Италија кој ќе воведе зони со максимална ограничување на брзината од 30 km/h.
Проектот Bologna Citta 30 мора да биде завршен до 2024 година и ќе влијае на 90% од површината на најгусто населениот дел од градот.
Таквите зони за максимална ограничување на брзината веќе активно се користат во Париз, Брисел, Лондон, Копенхаген, градови низ Шпанија, како и во Гренобл и Единбург. Во тек е активна работа на поедноставување на процедурата за создавање соодветни зони во уште 380 германски градови.
Според „Транспорт за Лондон“, статистиката покажува дека по воведувањето на дополнителни максимални ограничувања на брзината во голем број области на градот, бројот на сообраќајни несреќи во кои учествуваат ранливи учесници во сообраќајот (пешаци, велосипедисти) е намален за 36%.
Статистиката покажува и дека за 25% е намален бројот на сообраќајни незгоди со тешки последици, вклучувајќи ги и оние со смртен исход.
Холандија беше пионер во воведувањето на зоната 30 кога, во раните 1970-ти, групи родители блокираа цели населби за да ги заштитат своите деца од автомобили.