Се намалуваат Еуро 7 стандардите за да одговараат на авто индустријата

ОБЈАВЕНО НА:

Автомобилската индустрија активно лобираше против многу строгите барања за намалувања на загадувањето што требаше да се воведат со стандардите за емисии Еуро 7 во средината на оваа деценија. Се чини дека овој процес ќе резултира со тоа што Европската комисија веројатно значително ќе ги намали претстојните регулативи, осигурувајќи дека производителите на автомобили нема да мора да прават огромни инвестиции.

Весникот Политико добил копија од законодавството за Еуро 7 од Европската комисија, во која се вели дека „извршен е конечен преглед“ на новите правила врз основа на „актуелните геополитички и економски околности“. Генерално, се чини дека Комисијата сака да го намали притисокот во индустријата, што теоретски може да доведе до „проблеми со достапност за потрошувачите во општ контекст на висока инфлација“.

Еуро 7 стандардите требаше да ги израмнат стандардите за емисиите за сите автомобили и комбиња со оние што се моментално во сила за бензинските автомобили под стандардот Еуро 6 во Европа. Според ревидираните регулативи, Европската унија сака да ги минимизира трошоците за истражување и развој на производителите на автомобили за создавање нови, почисти мотори, со оглед на предложената забрана за продажба на мотори со внатрешно согорување во 2035 година.

Со други зборови, ЕУ не гледа смисла да бара од компаниите да инвестираат милијарди долари во нови мотори со согорување кои ќе бидат едвај поеколошки од постојните мотори и кои ќе останат во продажба само неколку години.

Нормално, овој нов пресврт на настаните брзо наиде на различни реакции од различни здруженија и компании. Додека автомобилската индустрија верува дека новите инвестиции „ќе ги исцрпат ресурсите што треба да ги вложиме за електрификација“, невладината организација „Транспорт и животна средина“ верува дека предложената регулаторна ревизија на ЕК значи дека „профитот од производителите на автомобили е привилегиран над здравјето на милиони Европејци“. .

Конечната верзија на новите правила се очекува да биде објавена на 9 ноември 2022 година. Воведувањето на Еуро 7 стандардите веќе беа одложувани неколку пати и требаше да бидат објавени на 28 октомври. Се очекува да дојдат построгите стандарди за емисии на европскиот континент во сила во 2025 или 2026 година.

 

Следете не и на:

24AUTO NETWORK