Renault R5 Turbo 3E – роден за дрифтање

ОБЈАВЕНО НА:

Renault вети „возбудлива година полна со изненадувања“ кога почна да ја слави 50-годишнината од моделот Renault 5, една од неговите најголеми легенди, во јануари 2022 година. По учеството на релито Монте-Карло Historique, изложбата на автомобили Rétromobile, настанот Le Mans Classic и други забавни настани, а по претставувањето на електричниот концепт автомобил Renault 5 Diamant, сега ќе биде претставен на светот моделот R5 TURBO 3E на натпреварот Chantilly Arts & Elegance 2022, кој ќе се одржи на 25 септември.

Овој целосно електричен концепт автомобил е дел од прославата на 50-годишнината на моделот Renault 5, доказ дека марката воопшто не заостанува зад трендовите и начин да се оддаде почит на своите познати спортски верзии: Renault 5 Turbo и Turbo. 2. Секако, затоа и го доби името R5 TURBO 3E („3“ затоа што следи Турбо 2, а „E“ за електричен).

„Renault 5 TURBO 3E е комбинација на технолошки напреден дизајн и екстраваганција и е полн со детали од светот на автомобилизмот и видео игрите. Сето ова го прави овој концептен автомобил модерен и технолошки напреден и го става на граница помеѓу реалниот и виртуелниот свет. Овој електричен дрифт автомобил покажува дека електричните автомобили навистина можат да бидат забавни и да понудат неверојатни перформанси!“ истакнува Жил Видал, потпретседател на одделот за дизајн на брендот Renault.

Моделот R5 TURBO 3E е уште еден пример, заедно со моделот Renault 5 Prototype, за електричната ренесанса на еден од легендарните претставници на марката. Renault го електрифицира своето минато со цел подобро да се подготви за целосно електричната иднина што Европа сака да ја постигне до 2030 година.

R5 TURBO 3E е дизајниран за перформанси и трки, вистински двигател, целосно електричен и погон на задните тркала. Како и неговиот легендарен претходник, има само две седишта. Сепак, во задниот дел на новиот модел се наоѓа погонската спрега – два електромотори, секој задолжен за возење по едно тркало, а батериите се наоѓаат на подот во средината на автомобилот.

R5 TURBO 3E е изграден на тубуларна шасија, а безбедноста е обезбедена со рамен под и заштита од превртување хомологирана во согласност со прописите на FIA. Вкупната моќност на моторот е 280 kW (380 КС), а моментално достапниот вртежен момент е 700 Nm.

За полесно снимање на перформансите, R5 TURBO 3E е опремен со дузина држачи за фотоапарати внатре и надвор од автомобилот, како што се отворите за светло и куќиштата на надворешните ретровизори, што ви овозможуваат да снимате совршени снимки од вештините за лебдење.

Капакот на моторот, вратите и кабината се со иста форма како и кај претходните модели, но овој пат каросеријата е изработена од јаглеродни влакна. Со други зборови, R5 TURBO 3E е несомнено дел од една династија – и горд на тоа. Редизајнирани се и легендарните доводи за воздух на моделот Turbo 2 на задниот браник. Широк е 2,02 метри (25 cm повеќе од неговиот претходник), долг е 4 метри и висок 1,32 метри. Неговиот најимпресивен дел е задниот спојлер кој го држи автомобилот залепен за патот дури и при најлудото возење.

Големите доводи на предниот браник на моделот R5 TURBO 3E го ладат моторот и го зголемуваат аеродинамичниот потисок. Трите вертикални елементи автоматски го потсетуваат браникот на моделот Renault 5 Turbo 2. Квадратните светла за магла наликуваат на оние
од старите модели, но сега ги има четири и се состојат од 16 LED диоди.

Има и розови, сини и жолти LED ленти на предните и задните краеви кои трепкаат кога автомобилот се движи и потсетуваат на видео игрите од 1980-тите и 1990-тите. Ретро видео игрите беа и инспирација за налепниците со камуфлажен модел што ја красат каросеријата. Има и розови прозорци изработени од плексиглас, а на задниот лев прозорец како симпатичен додаток има налепница „La vie en rose“.

Седиштата од школка изработени од јаглеродни влакна, безбедносни појаси и волан се резултат на соработката со Sabelt. Впечатливата исправена рачка на рачната сопирачка, белег на секој дрифт автомобил, се наоѓа во центарот на централната конзола и е обоена во весело жолто. Истата жолта боја се користи во комбинација со розова за да се додаде малку живост на сивата и црната тартанска ткаенина на седиштата и контролната табла, оддавајќи почит и на осумдесеттите. Тартанот го остава визуелниот ефект на логото на Renault. На воланот има и лого кое овојпат свети. Сите овие шарени додатоци се во контраст со подот од црна плута и Алкантара што се користи за таблата со инструменти и облогата на вратата.

Концептниот автомобил R5 TURBO 3E не е само целосно вистински автомобил, туку и симбол на своето време. Неговиот дигитален трик ќе заживее во универзумот на виртуелни игри во системот Web3, децентрализиран Интернет во кој интернет платформите користат модел базиран на блокчејн технологија.

R5 TURBO 3E ќе биде изложен во салонот на Рено на Саемот за автомобили во Париз 2022 година (17-23 октомври).

Следете не и на:

24AUTO NETWORK