Rafale e првиот првиот премиум СУВ на Renault (Фото)

ОБЈАВЕНО НА:

Renault влегува во премиум сегментот со својот нов модел наречено Rafale. Името доаѓа од истоимениот ловец од 1930-тите, кога брендот се сврте кон авијација. Сепак, новиот модел на Rafale има за цел да ја покаже иднината бидејќи е премиум кросовер сличен на купе кој е позициониран во сегментот D.

Автомобилот е направен на CMF-CD платформата која е основа и на Austral и на Espace со седум седишта, но е значително поголем од Austral што веќе се продава. Топ моделот на Renault ќе биде предводник на новиот стилски јазик на марката, најавен со концептот Scénic Vision, а потоа претставен со фејслифтираниот Clio.

Интересен факт е дека Rafale ќе биде еден од првите модели кои се лансираат откако Жил Видал дојде во Renault. Идејата на Rafale е да се соочи со претстојната нова генерација на Peugeot 3008, која ќе биде претставена во септември.

Она што остава најголем впечаток во надворешноста на Renault Rafale се новите главни оптички модули, кои се многу потенки и речиси хоризонтални. Тие се нагласени со дневните светла од бумеранг кои работат по страничните рабови на браникот. Проширената „мрежа“ на решетката на ладилникот, пак, ја нагласува ширината на автомобилот. Купето остава впечаток и со интересни набори на боја на каросеријата. Силно наклонетите задни столбови се наменети да му дадат мускулест изглед на автомобилот.

Renault Rafale студиски снимки

Rafale ќе започне да се произведува кон крајот на 2023 година и ќе се произведува во Шпанија. Исклучиво достапен со електрифицирани мотори, прво ќе се појави на пазарот со 1.2 E-Tech Full Hybrid погонска единица, која е составена од трицилиндрична турбо бензинска единица која веќе е достапна на Austral и Espace. Моќта на овој хибрид ќе биде 200 коњски сили.

Следното лето, Rafale ќе претстави и хибриден погон на батериски систем E-Tech 4×4 со 300 КС, базиран на истиот трицилиндричен мотор. Но, тој е опремен и со електромотор на задната оска, а системската моќност на тракторот е 300 коњски сили, а вртежниот момент се пренесува на сите четири тркала.

Дополнително, моделот го има и 4-контролниот систем на компанијата, со вртење на задните тркала. Со оваа варијанта, Renault има намера да се натпреварува со уште повеќе премиум модели како што се BMW X4, Mercedes GLC Coupé и Audi Q5 Sportback.

Renault Rafele внатрешност

Renault Rafale ќе ги фокусира своите верзии околу трите највисоки конфигурации: Techno, Alpine Esprit и Iconic. Како што сугерира неговото име, вториот ќе го покаже најспортскиот изглед на автомобилот. Токму со таква модификација беше направена и премиерата на моделот.

Димензиите на новиот топ модел на Remault се: должина – 4.710 mm, ширина – 1.860 mm, висина – 1.610 mm и меѓуоскино растојание – 2.740 mm.

Внатрешноста на автомобилот е исто така доста интересна. Таму се издвојуваат значително поквалитетните материјали, големиот централен дисплеј и мноштвото технологии. Седиштата се поспортски, со силна странична потпора, но во исто време удобни и ергономски. И покрај наведнатиот заден дел, багажникот во никој случај не е мал. Неговиот волумен е 530 литри.

Renault Rafale надворешност

Системот за навигација доаѓа директно од Google и дефинитивно ќе го надмине оној на директните конкуренти од Peugeot. Ќе завршиме со еден многу љубопитен аспект на новиот Renault Rafale. Станува збор за панорамскиот покрив на автомобилот. Изработен е од два слоја специјално калено стакло, со електронски контролирани течни кристали меѓу нив. Така, со притискање на копче, можете да изберете затемнување на таванот, како и површината на самото тонирање.

Следете не и на:

24AUTO NETWORK