Volvo Cars објави завидни продажни перформанси на пазарот во септември, откако компанијата испорача речиси 50.000 нови автомобили (49.536) ширум светот и забележа раст од 4,5% во споредба со истиот месец во 2021 година.
Компанијата споделува и интересни информации за пазарните перформанси на своите електрифицирани автомобили, обединети во семејството Recharge. Според податоците, Recharge формираше речиси 32% од вкупната продажба на брендот за месецот, а 100% понудата на пазарот на електрична енергија имаше 12,6%.
Во септември, Volvo продаде 6.072 целосно електрични автомобили, што претставува зголемување од 271,4%, а бројките за првите девет месеци од годината во оваа категорија беа 31.369 продажби (+109,9%).
Најпродаваниот автомобил на Volvo во септември 2022 година е XC60 со 15.621 продадени примероци, следен од XC40 со 14.497 и XC90 со 7.380 примероци.
Меѓу главните пазари, Volvo Cars забележа раст на продажбата во Европа – за 7% на ниво од 19.358 единици, и во Кина – за 53,1% на 14.845 единици, но во САД забележа пад од 29,1% на 6.627 единици. .
За првите девет месеци од годината, Volvo Cars известува за ниво на продажба од 428.987 единици (-19,2%).