Половина од сите продадени возила во ЕУ се СУВ

ОБЈАВЕНО НА:

Минатиот месец беа регистрирани 402.900 SUV возила, што претставува 49,7% од пазарот - најголем месечен пазарен удел досега за овие возила. За разлика од поголемиот дел од традиционалните сегменти, обемот се зголеми за 11% во споредба со јануари 2021 година, но се намали за 10% во споредба со јануари 2020 година. +50%), исто така, се покажа добро.

Според податоците собрани од JATO Dynamics за 26 европски пазари половина од сите продадени возила во овие земји биле СУВ. Продажбата опаѓа на возила и минатиот месец (јануари) европскиот автомобилски пазар ги забележа своите најлоши резултати во јануари од 1991 година, со вкупно 811.332 регистрирани нови автомобили. Како контраст на тоа продажбата на СУВ возила се зголеми за 11 отсто во споредба со минатата година. Но, ако се споредува со 2020 година тогаш продажбата на СУВ е намалена за 10 отсто.

Регистрациите на нови возила паднаа за 2,4% во споредба со истиот месец во 2021 година – кога пазарот сè уште се бореше со ефектот на затворањата на земјите поради пандмеијата – и за 28% во споредба со јануари 2020 година. Шведска беше единствениот пазар што забележа зголемување на регистрациите во споредба со јануари 2020 година.
Во јануари 2022 година бил епродадени 0,81 милион возила, што е намалување во споредба со истиот период лани кога биле продадени 0,83 милиони и во 2020 година кога имало 1,12 милиони возила.

Минатиот месец беа регистрирани 402.900 SUV возила, што претставува 49,7% од пазарот – најголем месечен пазарен удел досега за овие возила. За разлика од поголемиот дел од традиционалните сегменти, обемот се зголеми за 11% во споредба со јануари 2021 година, но се намали за 10% во споредба со јануари 2020 година. +50%), исто така, се покажа добро.

СУВ сегментот е предводен од Volkswagen Group, која обезбеди пазарен удел од 24% и зголемување на обемот од 7%. Растот беше поттикнат од Cupra Formentor, Volkswagen ID.4, Audi Q3, Skoda Enyaq, новиот Volkswagen Taigo, Volkswagen Tiguan Allspace и Audi Q4.
Германскиот производител беше следен од Stellantis во рангирањето на SUV, кое забележа пад на неговиот удел на пазарот од 20% во јануари 2020 година на 17% минатиот месец.
Toyota и Hyundai-Kia забележаа најголемо зголемување на пазарниот удел помеѓу јануари 2020 година и јануари 2022 година.

Следете не и на:

24AUTO NETWORK