Peugeot Sport собра многу повеќе големи победи отколку бројот на години од своето основање во октомври 1981 година, поставувајќи рекорд што доволно зборува за конзистентниот квалитет и спортската стратегија на тимот.
Основан во октомври 1981 година и првично наречен Peugeot Talbot Sport, Peugeot Sport е успешен во мотоспортот низ целиот свет веќе четири децении. За тоа време, француската марка се етаблираше како водечка сила и во трките и во релито, со некои од најиконските спортски автомобили во рацете на исклучителни возачи.
Откако победи на првата автомобилска трка Париз-Бордо-Париз во 1895 година, брендот го користи мотоспортот за развој и усовршување на својата технологија. Денес, програмата за хиперавтомобили на Peugeot Sport на Светското првенство во издржливост (FIA WEC) со неодамна претставениот PEUGEOT 9X8 го означува почетокот на петтата деценија на брендот на светската сцена за да додаде уште едно славно поглавје во спортската авантура која долго време ја отелотворуваше нејзиниот стремеж за извонредност и заеднички емоции.
Создаден од Жан Тод и првично познат како Peugeot Talbot Sport, PEUGEOT Sport произведе многу иконски автомобили, вклучувајќи ги и незаборавните PEUGEOT 205 T16, 405 T16, 206 WRC, 306 Maxi и 905, проследено со PEUGEOT 908, 208 T16 Pikes Peak, 2008 DKR, 3008 DKR, 208 WRX, и сега од револуционерниот PEUGEOT 9X8, кој е подготвен да игра клучна улога во планот за електрификација на PEUGEOT и во исто време ја отелотворува тесната соработка помеѓу спортската дивизија и дизајнерскиот тим на марката.
Во текот на последните 40 години, луѓето во PEUGEOT Sport успешно се соочија со предизвикот на толку многу легендарни настани ширум светот и на национално ниво, а нивната страст и професионалност продолжуваат да го инспирираат сегашниот тим.
Погледот наназад низ децениите секогаш ги буди сликите на PEUGEOT Sport на пат кон освојување титули и триумфи на Светското рели првенство и Светскиот рели крос шампионат, на славното рели Дакар, на 24 часа Леман, во трката Пајкс Пик, како и трките на патеките во Франција и низ целиот свет, заедно со подиумите на Формула 1 како снабдувач на мотори и многу повеќе.
Главните достигнувања на Peugeot Sport во мотоспортот од 1981 година вклучуваат:
• 5 титули на конструктори на СП во рели во 1985, 1986, 2000, 2001 и 2002 година;
• 4 титули возачи на СП во рели со Тимо Салонен, Јуха Канкунен и Маркус Гранхолм (двапати);
• 3 титули за возачи и конструктори во Интерконтинентален рели предизвик (IRC) (2007, 2008 и 2009 година);
• Долга листа на титули на национални рели трки;
• 3 победи во 24 часа Леман, во 1992 година (со Јаник Далмас / Дерек Ворик / Марк Блундел), 1993 (Кристоф Бушу / Ерик Хелари / Џеф Брабам) и 2009 (Марк Жене / Дејвид) Брабам / Александар Вурц);
• 3 победи на искачувањето на Пајкс Пик, во 1988 година (со Ари Ватанен), 1989 година (Роби Ансер) и 2013 година (Себастијан Леб);
• Титули за Супер Туринг, вклучувајќи ја и титулата германски Super Tourenwagen Cup во 1997 година со 406 (Лоран Ајело);
• 7 победи во Дакар, во 1987 година (со Ари Ватанен), 1988 година (Јуха Канкунен), 1989 и 1990 година (Ари Ватанен), 2016 и 2017 година (Стефан Петерхансел) и 2018 година (Карлос Саинц);
• 1 титула на Светското првенство во рели крос (2015).
Со текот на годините, различните шампиони кои ги возеа овие автомобили можеа да се потпрат на педантните, совесни, и иновативни членови на тимот на PEUGEOT Sport, кои заедно со менаџерите кои ги водеа неговите последователни кампањи, го кренаа знамето на брендот високo и гордo.
Страста за победа на претходните режисери, вклучително и Жан Тод, Корадо Провера, Жан-Пјер Никола и Бруно Фамен, постојано ја води решеноста да го обедини тимот, да иновира, да инспирира и да оди напред.
Со моторспортот толку длабоко вграден во ДНК на францускиот производител на автомобили, сите програми на PEUGEOT Sport се насочени кон поддршка на специфичната визија и технолошка стратегија на францускиот производител на автомобили во области кои се движат од безбедност и перформанси до нови форми на енергија, ефикасност, електроника и системи за помош на возачот.