Шефот на компанијата Ford, Џим Фарли, имаше неколку бомбастични изјави за време на едно неодамнешно интервју. Во изјава за Car Magazine, Фарли го најави доаѓањето на Ford Explorer во Европа, а по тој повод проговори за иднината на марката.
„Ние излегуваме од бизнисот со здодевни автомобили и влегуваме во бизнисот со легендарните автомобили“, изјави Фарли за овој магазин.
Фарли всушност мислеше дека Ford промени дел од својата постава за да се фокусира на мал број најпрофитабилни модели.
Така Ford се ослободи од моделот Focus, а неодамна го прекинаа производството на моделите Fiesta, Flex, C-Max за обични и хибридни модели, како и производството на Taurus.
Сите овие модели имаа нешто заедничко: тие беа поевтиниот дел од понудата на Ford, но во исто време беа прилично скапи за сегментот во кој припаѓаат. Се чини дека, како што правеше претходно, Ford сега ќе се обиде да им пристапи на побогатите клиенти.
„Можеме да се натпреваруваме против Porsche со нашиот Mustang – тоа е најпродаваното спортско купе во светот. Ќе инвестираме во тој бренд и ќе бидеме посилни“, рече тој.
Како пример за насоката во која треба да се развиваат патничките автомобили Ford, Фарли го наведе Raptor – овој модел беше претставен во 2010 година како премиум верзија на F-150, а сега тоа е начинот на кој Ford треба да се развива во иднина, бидејќи рече шефот за овој бренд.