Промоцијата на новиот Range Rover стана главна вест ширум светот бидејќи ова е водечки модел на британската марка и пионер во сегментот на луксузни теренци. Со новиот модел Land Rover најави и палета на бензински, дизел, PHEV и BEV варијанти, а електричната верзија ќе дојде во 2024 година. Сепак, постои и шанса новиот Range Rover да биде опремен со технологија на водородни горивни ќелии.
Ник Милер, директор на програмата за возила во Jaguar Land Rover, изјави за Autocar дека платформата MLA е дизајнирана да поддржи водороден погон што навестува можна FCEV варијанта на нивниот предводник на SUV.
Како дел од програмата Project Zeus, Land Rover веќе објави дека работи на прототип на Defender со водород, а тестирањето треба да започне годинава. Погонската група се состои од горивни ќелии, резервоар за водород, батерија, електрични погонски единици и издув кој испушта само вода.
Долгорочниот план е производствените модели на FCEV да бидат понудени како комплементарни опции за BEV, поддржувајќи ја целта на Land Rover да стане производител со нулта емисија до 2036 година.
Пред да пристигне FCEV, целосно електричниот Range Rover кој доаѓа во 2024 година, најверојатно ќе го сподели поголемиот дел од својот дизајн со обичниот модел, покрај неколкуте дискретни дизајнерски допири кои укажуваат на неговата природа со нулта емисија. Електричниот погон ќе биде резултат на соработка помеѓу Land Rover и BMW и дефинитивно ќе поддржува погон на сите тркала.
До 2030 година, Land Rover ќе нуди варијанта BEV за секој модел од својата гама, со цел да преземе 60 проценти од вкупната продажба.