Најдобро е да имате акции од Toyota – сега се на највисоко неделно ниво од 2009 година

ОБЈАВЕНО НА:

Производителот на автомобили претстави силен план за идните целосно електрични возила, а потомокот на компанијата Акио Тојода стана шеф на одборот на директори на јапонската компанија.

Акциите на Toyota на Њујоршката берза затворија во петокот на 164,35 долари по акција, што е пад од 2,3% на денот, но сепак растат за 10,6% за неделата. Таа 5-дневна добивка е најдобрата недела на акциите од април 2009 година, кога акциите пораснаа за 14,5%.

Ваквото зголемување не е типично за акциите. Тоа е само трета двоцифрена неделна добивка во повеќе од две децении за релативно добра, но обична акција. Акциите на компанијата се зголемија за 20% досега во 2023 година.

Позитивниот пораст оваа година доаѓа со олеснување на неодамнешните проблеми со синџирот на снабдување за автомобилската индустрија, вклучително и Toyota, и откако Тојода, внук на основачот на компанијата, ги објави плановите за транзиција од извршен директор во претседател по повеќе од 13 години на чело на автомобилскиот производител. .

Тојода, кој се повлече од функцијата извршен директор на 1 април и беше наследен од Коџи Сато, се соочи со критики од некои еколошки здруженија и инвеститори затоа што не навлегува во сите електрични возила и продолжи да произведува хибриди и plug-in хибриди како што е Prius и Prius Prime.

Директорите на Toyota, иако ги зголемуваат инвестициите во електрични возила, тврдат дека таквите автомобили и камиони се едно решение, а не решение, за исполнување на построги глобални стандарди за емисии и постигнување на јаглеродна неутралност.

За да одговори на скептиците за својата стратегија, производителот на автомобили понуди редок поглед зад сцената на своите идни планови во Јапонија оваа недела.

Пред својот годишен состанок во средата, Toyota ги претстави плановите за нова генерација електрични возила што ќе му се спротивстави на кинескиот лидер во индустријата BYD и Tesla. Компанијата соопшти дека планира да ја лансира својата следна генерација електрични возила почнувајќи од 2026 година, вклучително и возила со многу фалените „батерии во цврста состојба“ до 2027 или 2028 година.

 

Следете не и на:

24AUTO NETWORK