Mercedes потпиша писмо за намери со Норвешки Hydro за набавка на алуминиум со низок јаглерод. Благодарение на потпишаното, производителот на автомобили би можел да започне да добива алуминиум со 70 отсто помал јаглероден отпечаток од просекот и да го вградува во своите возила до 2023 година.
„Алуминиумот станува сè поважен како лесен материјал во електричните возила“, вели Маркус Шефер, шеф за развој и набавка на Mercedes. „Многу сум среќен што сега ги здружуваме силите со Hydro како долгогодишен експерт за производство на обновливи извори на енергија за да се справиме со еден од најголемите предизвици во автомобилската индустрија“.
Mercedes вели дека веќе набавува алуминиум од Hydro, кој оди во неговата леарница во Штутгарт Метинген. Сепак, со ова писмо за намери, компаниите планираат да ја подобрат својата соработка за прво да произведат алуминиум чиј јаглероден отпечаток е 70 проценти помал од просекот. Тие потоа ќе работат на понатамошни намалувања и ќе користат сè повеќе рециклирани материјали за да ја направат легурата.
Ројтерс известува дека целосно електричните возила на Mercedes може да содржат нешто помалку од еден тон алуминиум, што го прави материјалот важен придонесувач за јаглеродниот отпечаток на возилото. Според една статија напишана од Hydro за climateaction.org, процесот на електролиза што се користи во производството на легурата е толку енергетски интензивен што таа употреба на енергија е главниот придонесувач за емисиите на материјалот.
Онаму каде што се користи јаглен за напојување на процесот, производството на еден тон примарен алуминиум може да испушти дури 20 тони CO2-еквивалент. Онаму каде што се користи хидроенергија, тие емисии може да се намалат на помалку од четири тони еквивалент на CO2. Ако хидроенергијата се користи заедно со рециклирани материјали, отпечатокот може да се намали до околу 0,5 тони еквивалент на CO2. Hydro вели дека нејзината крајна цел е производство на алуминиум со нула јаглерод.
Употребата на овој значително помалку јаглерод-интензивен алуминиум е дел од целта на Mercedes да стане целосно јаглеродно неутрален до 2039 година. Покрај овој договор, тој исто така потпиша договори за набавка на почист челик. Овие договори се дел од амбицијата на производителот на автомобили да го намали својот јаглероден отпечаток преку набавка на позелени материјали и помалку потпирајќи се на надоместоците на јаглеродот.