Новиот Urus SE комбинира твин-турбо V8 со електричен мотор и plug-in хибридна технологија за брутални 800 КС
Urus, еден од најмоќните СУВ возила со мотор со внатрешно согорување и еден од најексклузивните модели од ваков вид, доби нова верзија која носи електрифициран погон и најголема моќност во ова Lamborghini досега. Инженерите на производителот од Санта Агата ја подигнаа границата на 800 КС, со што ги редефинираа перформансите и искуството во возењето.
Новиот Urus SE комбинира твин-турбо V8 со електричен мотор и plug-in хибридна технологија. Добива и дотерување, со нов преден дел и хауба, и некои општи стилски знаци од Revuelt.
Што се однесува до дизајнот, има нов браник, решетка на ладилникот и фарови опремени со Matrix LED технологија, кои имаат нов светлосен потпис. Странично ќе ги забележите масивните бандажи на Galanthus од 23 инчи, кои се споени со новите гуми Pirelli P Zero развиени специјално за овој модел.
Назад, задната врата, задните светла и дифузорот се редизајнирани, а вториот ја зголемува надолната сила при големи брзини за 35 проценти во споредба со Urus S. Lamborghini исто така значително го ревидира управувањето со протокот на воздух, што значи дека 15% повеќе воздух за ладење е достапен за механиката и моторот, и 30% повеќе за системот за сопирање.
Се разбира, SE, како и другите Uruses, може значително да се индивидуализира. Lamborghini зборува за повеќе од 100 опции за каросеријата (вклучувајќи ги и новите бои „Orange Egon“ и „White Sapphirus“) и 47 комбинации на бои, како и четири типа на внатрешни материјали.
Внатрешноста на Urus е редизајнирана и сега нуди голем број нови решенија за контролната табла, преземајќи дел од дизајнот на Revuelto. Во средината се наоѓа поголем екран на допир од 12,3 инчи, опремен со нова верзија на софтверот HMI со уште поинтуитивен интерфејс и нова графика. Нов е и изгледот на отворите за вентилација, панелите на вратите, седиштата и инструмент таблата нудат нов тапацир.
Новиот Urus SE нуди дури 11 режими на возење. Покрај режимите „Strada“, „Sport“, „Corsa“, „Neve“, „Sabbia“ и „Terra“ (веќе достапни во неелектрифицираниот Urus), SE има и „Full EV Drive“ за за прв пат се „Hybrid“, „Performance“ и „Recharge“, во зависност од режимот на работа, растојанието од подлогата на возилото варира од 15 mm за Corsa до 75 mm со активиран систем за подигање, звукот на V8 исто така се менува. режимите на возење.
Големо внимание е посветено на калибрацијата на воздушната суспензија, која радикално се менува во зависност од избраната поставка, а различно делува и на електронските стабилизатори контролирани од системот од 48 волти.
Срцето на SE е новиот plug-in хибриден погон. 4.0-литарски V8 мотор со двоен турбополнач на Lamborghini и 8-степен автоматски менувач се целосно редизајнирани за да работат со електричниот мотор и литиум-јонската батерија од 25,7 kWh сместени под подот на багажникот и над електрично контролираниот диференцијал на задната оска.
Синхрониот електричен мотор со постојани магнети може да дејствува и како „поттик“ за моторот со внатрешно согорување и целосно независно, правејќи го Urus повремено 100% електричен SUV кој може да помине повеќе од 60 километри без локални емисии.
Севкупно, SE развива 800 КС и 950 Nm, со максимален вртежен момент достапен на само 1.750 вртежи во минута. Спринтот од 0-100 km/h трае 3,4 секунди (за десетина пократко отколку кај S), додека забрзувањето од 0-200 km/h трае 11,4 секунди. Неговата максимална брзина е 312 km/h.
Lamborghini се уште не ги открива цените, а доаѓањето во салоните се најавува „во наредните месеци“.