Западните санкции имаат сериозно влијание врз руската автомобилска индустрија, а по бројните компромиси во однос на квалитетот на финалниот производ, сега од Русија доаѓа вест дека затворениците на принудна работа ќе учествуваат во производството на Лада.
Очигледно е дека тешкотиите се зголемуваат секој ден бидејќи западните санкции погодуваат онаму каде што најмногу боли, технолошкиот сектор каде што нема клучни производители.
VW, Toyota и Renault, кој беше сопственик на АвтоВАЗ, производителот на Лада, ја напуштија Русија. Покрај проблемите со производството и деловите, АвтоВАЗ има уште еден проблем – нема работници, пишува Globe Echo. Многу Руси завршија во канцеларии за мобилизација, позајмија пиштоли и униформи, некои избегаа од земјата, а бројот на работници се намалува.
Затворската управа во областа Самара објави дека АвтоВАЗ ги повикале затворениците таму на принудна работа.
Најголемиот руски производител на автомобили „АвтоВАЗ“ сака да ги пополни празнините во производните линии со осуденици. Како и многу други компании во Русија, АвтоВАЗ се бори со недостиг на работна сила. Стапката на невработеност падна на рекордно ниско ниво од 3,3 отсто во април. Како резултат на украинската војна, стотици илјади мажи беа повикани во војска, а многу други избегаа во странство.
Сепак, овој факт се коси со амбициозните цели на рускиот производител на автомобили: АвтоВАЗ сака да го зголеми своето производство за 28 отсто од септември и за 40 отсто од јануари следната година.