Мнозинството потрошувачи не се подготвени да платат повеќе за автомобили опремени со најнова технологија.
Како што растат цените на автомобилите, мнозинството на американски, германски, француски, јапонски или потрошувачи од Југоисточна Азија не се подготвени да платат повеќе од 400 долари дополнително за безбедност, забава или нови мотори. Само кинеските потрошувачи се повеќе склони, во просек, да го зголемат влогот.
„Мнозинството од населението очекува да се задржи продажната цена, а истовремено да продолжи да го зголемува нивото на технологијата“, изјави Гијом Крунел од Делоит.
Интересот за електричните автомобили расте, особено поради ниската цена на користење и нивното поограничено загадување. Околу 23% од Јужнокорејците размислуваат за електричен автомобил како нивно следно возило, како и 17% од Кинезите и 15% од Германците. Овој интерес останува релативен во Франција (7%) или во САД (5%), каде што бензинот останува доминантен. Оние кои одбиваат електрични возила укажуваат дека автономијата и недостатокот на станици за полнење се нивните главни пречки.
Според фирмата Deloitte, која работи за автомобилски компании, но исто така и за осигурителни компании или локални власти, местото на личните возила останува главно во видовите на транспорт, особено во САД.
Пандемијата на „Ковид-19“ дури ја засили оваа желба во некои земји: Дури 45% од Индијците и 31% од анкетираните Југоисточни Азијци сакаат да купат возило за да го избегнат јавниот превоз. Последното останува вториот префериран начин на транспорт во Германија или Франција, а јавниот транспорт е особено популарен во Јужна Кореја и Јапонија. Велосипедот го зазема третото место во Јапонија и Германија.
Студијата беше спроведена во 25 земји помеѓу септември и ноември 2021 година, со 26.000 потрошувачи, вклучително и 1.000 во Франција, преку само-администриран онлајн прашалник