Според најновите податоци на Европската асоцијација на производители на автомобили (ACEA), Hyundai Motor забележа значително закрепнување во Европа во првите девет месеци од 2021 година. Пазарниот удел на производителот на автомобили се зголеми на 4,2%, што е вкупно за 0,6% повеќе отколку во ЕУ, ЕФТА и Велика Британија во однос на 2020 година.
Во тој период, компанијата продаде 383.429 единици низ целиот континент. Тоа одговара на зголемување од 24,2% во однос на периодот јануари-септември 2020 година.
Покрај тоа, бројот на автомобили Hyundai произведени во Европа се искачи на 75% од вкупната продажба на компанијата на стариот континент. Главните двигатели на продажбата беа TUCSON, i20 и KONA. Други популарни модели ја вклучуваат иднината на производната линија на брендот, како што е IONIQ 5, чија премиера беше во февруари.
„Hyundai успеа да го надмине предизвикувачкиот почеток на годината. Нашето управување со синџирот на снабдување ни овозможи да добиеме сила во последните месеци“, вели Мајкл Кол, претседател и извршен директор на Hyundai Motor Europe. „Благодарение на нашата прогресивна линија на електрични возила предводена од IONIQ 5, го надминуваме трендот на пазарот. Со нашата широка флота на BEV, FCEV и хибридни модели, Hyundai нуди целосен опсег на електрифицирани погонски единици што ниту еден друг производител не може да го понуди.
Друг клучен придонес за успехот на Hyundai е повеќекратното лансирање на нови модели во последниве години. Компанијата сега може да се пофали со една од најмладите гами во автомобилската индустрија. Во наредните години, Hyundai има намера да се позиционира како еден од трите водечки производители на BEV на глобално ниво.