Ограниченото издание на Giulia и Stelvio „Quadrifoglio 100° Anniversario“, произведено во само 100 ексклузивни примероци, е веќе распродадено
По сто модели на Giulia и Stelvio со ознаката „Quadrifoglio 100° Anniversario“, претставени на меѓународните медиуми по повод стогодишнината, се РАСПРОДАДЕНИ. Тие станаа барани „колекционерски автомобили“ за сите купувачите на петте континенти. Тоа што веднаш беа распродадени го потврдува исклучително позитивниот тренд на брендот: во првите пет месеци од оваа година е забележан голем пораст на продажбата, а регистрациите во Италија се тројно зголемени.
Помина еден век откако возачот Уго Сивочи победи на трката во Targa Florio на 15 април 1923 година, возејќи ја „Corsa“ верзијата на моделот RL, првиот модел на Alfa Romeo во историјата кој беше украсен со познатиот амблем Quadrifoglio Verde.
Оттогаш, Quadrifoglio стана симбол на ДНК на брендот Alfa Romeo – благородниот италијански спортски дух – и се залага за најмоќните автомобили на марката, не само оние кои се натпреваруваа на тркачките патеки, туку и најмоќните и ексклузивни патници.
Ограниченото премиерно издание на Giulia и Stelvio „Quadrifoglio 100° Anniversario“ гордо ја носи славеничката верзија на историското лого, кое е реинтерпретирано во модерен стил од дизајнерите на Centro Stile Alfa Romeo. Дизајнерите на брендот Alfa Romeo ја зачуваа неговата сила и елеганција, внесувајќи промени во однос на бојата.
Има 2,9-литарски V6 мотор со турбополнач со 520 КС, со механички диференцијал со ограничено лизгање кој го оптимизира преносот на вртежниот момент, зголемувајќи ја стабилноста, агилноста и брзината во свиоци. Нови клешти на сопирачките во златна боја, решетки и капачиња на ретровизорите во впечатливи карбонски влакна.
Внатре, новите акцентни шевови во златна боја и славеничката значка на контролната табла го красат спортското опкружување во кое доминира јаглеродни влакна, со нов 3D финиш, додека воланот е обвиткан во кожа и Алкантара со црни шевови и влошки од јаглеродни влакна.