Германците пред изборна битка – Ќе се ограничи ли брзината на автопатиштата?

ОБЈАВЕНО НА:

Околу 77% од возачите ги управуваат возилата побавно од 130 км/ч дури и на места без ограничување на брзината. Други 12% возат меѓу 130 и 140 км/ч и помалку од два проценти се на пат со брзина над 160 км/ч.

Во предвечерието на федералните избори во Германија едно од главните и најважни прашања е националното ограничување на брзината. Ситуацијата во моментов е статус кво. Експертите за податоци и сообраќај од Institut der deutschen Wirtschaft (IW) ги оцениле податоците во реално време од делови на патиштата без ограничување на брзината.

Резултатот е изненадувачки. Околу 77% од возачите ги управуваат возилата побавно од 130 км/ч дури и на места без ограничување на брзината. Други 12% возат меѓу 130 и 140 км/ч и помалку од два проценти се на пат со брзина над 160 км/ч.

За студијата, истражувачите од IW ги оцениле податоците за пребројување на автопатите во деловите без ограничување на брзината во Северна Рајна-Вестфалија во периодот од околу четири месеци. Запишани се околу 1,2 милијарди патувања по 1.762 ленти. Авторите го оставаат отворен степенот до кој податоците можат да се прифатат низ целата земја.

Како што се очекуваше повеќето возачи се на патот меѓу 15 и 18 часот, време во кое некој едвај може да вози брзо. Само околу еден процент од возачите се побрзи од 160 км/ч. Од 19 часот делот на брзите возачи значително се зголемува, но генерално останува мал меѓу 22 часот и 4 часот наутро кога само четири проценти возат со 160 км/ч или побрзо.

Долго време основниот аргумент во корист на ограничување на брзината беше ризокот од несреќи. Автопатиштата, сепак, денес се најбезбедните во Германија. Од 2.719 смртни случаи по патиштата во 2020 година само 317 лица загинале на патиштата со голема брзина иако секој трет километар од вкупната километража се изминува по нив.

Ограничувањето на брзината исто така не може значително да ги намали емисиите на СО2 дури и при еднаква брзина од 130 км/ч, а ќе бидат заштетени два милиони тони СО2. До 2030 година Федералната влада планира да заштети околу 80 милиони тони во сообраќајот.

 

Следете не и на:

24AUTO NETWORK