Ferrari лансира нов суперавтомобил

ОБЈАВЕНО НА:

Тркачкото купе 296 Challenge ќе го замени моделот 488 Challenge Evo

Ferrari ги објави првите фотографии и информации за новиот тркачки автомобил 296 Challenge, кој треба да го има своето деби на 23 октомври. Деветтиот модел во серијата Ferrari Challenge е базиран на 296 GTB, додавајќи обемни визуелни модификации додека ја отфрла хибридната помош од неговиот надграден твин-турбо V6. Секако, 296 Challenge има поагресивен став од патниот 296 GTB, но не изгледа толку како 296 GT3 и покрај тоа што е обвиен во прекрасна црвено-бела боја.

Напред, на новиот браник е поставен истакнат сплитер со поголеми доводи. На профилот доминираат сет нови подлабоки странични делови, Lexan прозорци и 19-инчни тркала со централно заклучување обложени со гуми Pirelli специјално развиени за серијата.

Што се однесува до редизајнираната опашка, таа се одликува со масивно крило, аеродинамични продолжетоци на страните, стоп светло во стилот на Ф1 и црна мрежа што ги опфаќа двојните кружни издувни цевки.

Сите тие промени му овозможуваат на 296 Challenge да произведе повеќе од 870 kg надолна сила при 250 km/h, одржувајќи го залепен на патеката. Според Ferrari фигурите на downforce се „без преседан“ во историјата на сериите за единечна марка.

Инженерите на Ferrari го изменија погонскиот систем на 296 GTB, оставајќи ги настрана електричните мотори и хибридната батерија, фокусирајќи се наместо тоа на 3.0-литарскиот V6 со двојни турбо.

Иако тркачкиот автомобил не може да се совпадне со комбинираната моќност на патниот модел од 830 КС (619 kW / 842 КС), тој сепак произведува 690 КС (515 kW / 700 КС) само од моторот со согорување, што претставува зголемување од 36 КС (27 kW). Ова значи дека 296 Challenge е помоќен од исто така неелектрифицираниот тркачки автомобил 296 GT3. Конечно, моделот доаѓа опремен со нов сет на сопирачки дискови CCM-R Plus и системот ABS EVO Track специјално прилагоден за патеката.

 

Следете не и на:

24AUTO NETWORK