Отсекогаш постоеле митови дека сопствениците на некои возила се големи фраери, добри љубовници и посакувани. Едно истражување на весникот The Sun во Англија го поврзува односот помеѓу автомобилите и сексуалните вештини на возачите, кој отсекогаш бил предмет на дискусии и интересни заклучоци.
Британскиот весник ги објави резултатите од нивната работа што ја откри врската помеѓу брендовите на автомобили и нивните сопственици во однос на нивните сексуални способности.
Таа студија покажа дека возачите на Volvo се најдобри љубовници и се способни за најдолги сексуални дејствија во споредба со сопствениците на други марки на автомобили.
Истражување е спроведено врз основа на анализа на голем број податоци за да откријат дали постои врска помеѓу брендовите на автомобили и сексуалните вештини на возачите. Според резултатите од студијата, возачите на Volvo се одликуваат со своите уникатни сексуални способности и имаат долготрајни сексуални односи. Овде се поставува прашањето: што точно ги прави посебни?
Според научниците, едно од можните објаснувања е пристапот на сопствениците на Volvo кон животот. Овие луѓе се познати по нивната страст за детали, високи стандарди и постојана потрага по совршенство. Оваа самодисциплина и будност можат да се пренесат во нивната сексуална сфера, каде што се стремат да постигнат најголемо задоволство и да ги задоволат своите партнери.
Покрај тоа, безбедноста што ја обезбедуваат автомобилите на Volvo може да влијае на благосостојбата и самодовербата на возачите. Одговорноста и претпазливоста на патот може да укажат на општ пристап кон животот, вклучувајќи ги и интимните односи. Ова создава доверба и удобност, што помага да се постигнат побогати и позадоволителни сексуални интеракции.
Резултатите од студијата, иако интересни, треба да се гледаат со одредена претпазливост. Тие се засноваат на самоизвестување и перцепција на партнерот, што може да влијае на нивната објективност. Исто така, треба да се земе предвид дека сексуалните страсти и вештини се индивидуални и може да варираат од личност до личност, без разлика на марката на автомобилот.
Колку ова истражување во пракса може да се каже дека е точно, не знаеме, но во овие летни горештини е добра тема на разговор со вашите пријатели кои возат некој од автомобилите кои се во долниот дел од листата.