Renault забележа одличен прв квартал од 2023 година, откако продажбата на брендот достигна ниво од 354.545 единици ширум светот, или 9% повеќе во споредба со првиот квартал од 2022 година.
Од вкупниот број продадени возила, 266.867 (+3,9%) во првите три месеци од годината се патнички автомобили, а останатите 87.678 единици се лесни камиони (+25,9%).
Во Европа, француската марка забележа завиден раст од 20% до 231.125 единици, со одлични пазарни перформанси во сегментот C (+51%) благодарение на Megane E-Tech Electric, Arkana и Austral.
Renault забележа пораст од 24% во продажбата на електрифицирани автомобили, достигнувајќи 61.000 единици во кварталот, што е еквивалентно на 38% од вкупната продажба на марката во Европа.
Со 100% од продажбата на електрична енергија на Renault во првиот квартал достигна 20.000 единици (+15%), од кои повеќе од 11.000 беа на Megane E-Tech Electric – најпродаваниот автомобил во неговиот сегмент во Франција за тој период.
Покрај Франција која традиционално е најсилен пазар за брендот, меѓу пазарите каде исто така има добра продажба се и Бразил (26.298 возила), Италија (24.532), Турција (19.972), Шпанија+канарски острови (18.047), Германија (17.205)..
„Renault го забрзува растот на профитот благодарение на успешните лансирања во сегментот со висока вредност (Arkana, Austral и Megane E-Tech Electric)“, коментира Фабрис Камболив, извршен директор на Renault. „Очекуваме да го забрзаме овој моментум со лансирањето на новиот Espace.