Автомобилите кои често страдаат од дефект, понекогаш се нарекуваат и автомобили произведени во понеделник наутро. Тоа се случувало многу често особено во 20. век. Малку е познато дека во САД посебно биле ценети автомобилите произведени во среда, кои се продавале во големи количини.
Во минатиот век автомобилот во понеделник наутро бил синоним за автомобил полн со недостатоци, кои се вработени сè уште се уморни од викендот и без волја ги составиле на почетокот на неделата. Често би откажале и бришачите на шофершајбната, моторот трошел премногу масло, тропало од сите агли на возилото додека пола типки на плочата со инструменти не работеле.
Автомобилот произведен во понеделник наутро се базира на факти. Уште еден ден бил исто така промблематичен, а тоа е петок наутро. Произведувачите како Ford, GM и Chrysler сè уште исплаќаат плата во четврток. Тоа го договорија моќните синдикати. Работниците со свежа исплата често посетувале кафулиња и пабови во четврток навечер. Како резултат на тоа, проблемите во завршна обработка би се појавувале и во четврток.
Автомобилите за раководители на фабриката се монтирани во среда. Едноставно затоа што можноста за недостатоците биле мали трговите го искористиле тоа да ги натераат своите купувачи да веруваат да имаат во понудата автомобили произведени во сред. Наводно многу Американци биле намамени така да купуваат автомобил. За тој феномен дури пееше и легендарниот Џони Кеш. Песната се вика Wednesday Car.