BMW верува дека помага секој грам CO2 што може да се заштеди
Со преминувањето на автомобилската индустрија кон електрификација, примарна цел е да се намалат емисиите на CO2. Тоа го вклучува секој можен начин на кој тоа може да се постигне, вклучително и логистика.
Испорачувајќи ги резервите делови од Ландау до домашната фабрика во Минхен, камионите работат на дизел со обновлива енергија HVO100 од декември 2022 година. Сето тоа е дел од едногодишната пилот програма за тестирање на новото гориво. Во март 2023 година, пробната флота HVO100 беше проширена за да вклучи уште шест камиони, овојпат на DB Schenker.
Тие патуваат помеѓу центарот за снабдување на BMW Group во Ехинг, северно од Минхен, за да испорачаат магацински делови до фабриката во градот за производство – секој пат по 40 километри повратен пат.
HVO100 е обновливо гориво направено од отпадни производи, остатоци и обновливи суровини, вклучително и искористено масло за јадење. HVO100 произведува до 90 проценти помалку CO2 од фосилниот дизел, а се очекува камионите да испуштаат до над 800 тони помалку CO2 годишно отколку што би било со конвенционалниот дизел.
Една од главните предности на HVO100 е тоа што не бара модификации на возилата или моторите за да работи на еколошки гориво. HVO може да се користи чисто или измешано со фосилно гориво во кој било сооднос, а може да се испорачува преку постоечката инфраструктура на бензинската станица.
Партнер на BMW во проектот е финската компанија Neste, чиј дизел HVO се базира на нивната патентирана технологија NEXBTL и се произведува чисто од обновливи суровини.
BMW ги проценува аспектите како што се потрошувачката на гориво со различни оптоварувања, при различни брзини, во различни временски услови и на пократки и подолги растојанија за да одреди кои технологии за возење и горива работат најдобро во кој контекст.