Во последно време competition перформансите често се поврзувани со BMW и нивните модели M Pеrfоrmаnсе, но од Аudi напомнуваат дека тие исто така користат ознака, иако тоа не носи толку сериозни промени под хаубата.
Како за почеток Соmpеtitiоn верзијата ги добива најголемите Q7 и Q8, каде што разликите се само визуелни и се состојат во замена на хромираните елементи со црни такви, тркала со димензии од 21 инч, црвени сопирачки апарати и карбон апликации во ентериерот и екстериерот.
На спротивнaта страна малиот А1 исто така може да се пофали со слични надворешни промени, како и зголемувње на моќноста од 7 КС кај најголемиот мотор. Така веќе развива 207 коњски сили и 320 њутн метри.
Последно и со најмногу измени може да се пофалат А4 и А5, кај кои изборот е ограничен на опциите за оддел и конкуренција плус.
Кај стандардната верија може да се открие мат решетка на предниот дел, црни елементи насекаде, како и спојлери од S4, дополнети со нови тркала со димензии од 19 инча.
Кај Plus верзијата се добива LЕD светилки во предниот и задниот дел, осветлувње на вратите и такво амбиентално во внарешноста, црни капачина на огледалата и црвени сопирачки апарати кај поголемите мотори. Кај А5 се достапни и 20 инчни тркала.