Aston Martin Valhalla: Toa e тоа – вистинското!

ОБЈАВЕНО НА:

По пет години во изработка, хибридниот Valhalla со среден мотор конечно е тука со 1.064 коњски сили и максимална брзина од 217 mph, креација што возбудаува во секој поглед и по ликот, но и по перформансите и забавата и возбудата при возењето ...

Приказната за раѓањето и потеклото на Aston Martin Valhalla датира од 2019 година со концептот AM-RB 003. Ако ова беа нормални времиња – и нормален автомобил – можеби ќе зборуваме за освежување на средината на циклусот во овој момент. Наместо тоа, Aston официјално го откри својот долгоочекуван супер автомобил со средно поставен мотор по долгогодишно одложување. Дали вредеше да се чека?

Статистиката е убедлива. Има 1.064 комбинирани коњски сили од неговиот plug-in хибриден погон, малку повеќе од претходно очекуваното. Огромното мнозинство – 817 КС – доаѓа од 4,0-литарскиот V-8 со двоен турбо полнач, поставен зад главата на возачот.

Ова не е едноставно презасилена верзија истргната од DBX707. Таму имаме коленесто вратило со рамна рамнина, кое врти нови клипови и вклучува систем за подмачкување на сув кардан. Има така нарачани брегасти вратила и нов систем за палење. Надградените турбополначи ги полнат цилиндрите.

Преостанатата моќност пристигнува благодарение на три електрични мотори. Едниот е интегриран со осум-брзинскиот менувач со двојна спојка, кој служи првенствено како стартер и генератор за полнење на батерискиот пакет. Другите две се напред, вртејќи го секое од предните тркала за одржење на погонот на сите тркала.

Моторите можат да работат независно со волшебство за векторирање на вртежниот момент на тркачка патека, или можете да го забрзате EV режимот и да возите 8,6 милји (околу 14 километри) со брзина до 80 mph (речиси 130 km/h). Само предните мотори се активни при електричното работење, а бидејќи Valhalla нема брзина за рикверц, тие се одговорни за поддршка на суперавтомобилот.

Со сè што работи заедно, Aston Martin вели дека Valhalla достигнува 62 mph (100 km/h) за „предвидени“ 2,5 секунди. Ако се држи педалата за гаста до подот ќе достигнете 217 милји на час (350 km/h), бројка овозможена од активниот аеро-систем на автомобилот. Во повеќето ситуации на возење, големото задно крило останува спуштено за да се зачува чистиот надворешен дизајн на Valhalla.

Ако се префрлите на режим за трки и тој се крева прилично драматично. Предната усна, исто така, се протега понатаму, зголемувајќи ја надолната сила до максимални 1.322 фунти (околу 600 килограми) при 149 mph (240 кm/h). Оттука, аглите на крилата автоматски се прилагодуваат за да се одржи таа сила како што се зголемуваат брзините.

Системот за интегрирана контрола на динамиката на возилата (IVC) на Aston Martin ги прави сите пресметки и ги прави прилагодувањата, што вклучува целосно издолжување на крилата за воздушно сопирање. IVC, исто така, управува со суспензијата, управувањето, сопирачките и векторирањето на вртежниот момент, кои се разликуваат помеѓу четирите достапни режими на возење. Режимот на трка (Race mode), во меѓувреме, ги исклучува асистенциите за неограничено искуство (unrestrained experience). Другите две опции се Sport+ или Sport, стандардната поставка за Valhalla.

Во средината на моторот со мазната форма се наоѓа задната суспензија со пет врски и предната суспензија pushroad амортизери -инспирирана од F1. Поставен внатре, обезбедува подобра контрола, додека истовремено отвора простор за електричните мотори. Двете поставки на суспензијата се монтирани на алуминиумски подрамки, кои се поврзуваат со карбонскиот монокок на Valhalla. Aston Martin наведува сува тежина од 3.648 фунти (1655 kg.) – не е лошо за хибрид со три мотори AWD (погон на сите тркала).

Шест-клипните клешти на Brembo ги прицврстуваат карбон-керамичките дискови од 16,1 инчи напред, официјално најголемите сопирачки што некогаш биле поставени на серискиот Aston Martin. Четириклипните клешти со сопирачки од 15,3 инчи се на задната страна, заштрафени зад тркалата од 21 инчи. Предниот дел има 20 инчни, сите обуени со гуми Michelin Pilot Sport Cup 2 специфични за Valhalla.

Внатрешноста изгледа прилично спартанско во споредба со другите модели на Aston Martin. Вратите што се отвораат во стилот на крила на пеперутка откриваат море од изложен јаглерод, а тука е и тврд волан инспириран од Ф1. Таблата од јаглеродни влакна ја опфаќа ширината на кабината, а на неа се поставени два дигитални дисплеи. Подот е подигнат, а седиштата се навалени за да отелотворат чувство како да учествувате во трка, додека патниците седат во агресивни корпи, секоја со рамка од карбонски влакна. Но, овој автомобил не е без удобности – имено тука се стерео системот Bowers & Wilkins, облоги од Alcantara, сателитска навигација и Apple CarPlay поврзаноста.

„Со следната генерација на спортски автомобили лансирана со признанија од критиката, сега го додаваме првиот сериски Aston Martin со среден мотор во нашето портфолио, врвниот суперавтомобил за возачи“, рече извршниот директор на Aston Martin, Адријан Халмарк. „На хартија и на- патеката Valhalla го испорачува најконцентрираниот за возачот, технолошки напредниот супер автомобил, со вистински перформанси на хипер автомобилот, а сепак на патот е исто толку употреблив и пријатно како и секој Aston Martin. Уникатен предлог, дизајниран да биде најелегантниот и највозбудливиот производ на пазарот“.

Производството на Aston Martin Valhalla започнува во вториот квартал на 2025 година. Цените не се споменуваат, а на крајот ќе го наведеме и податокот дека ќе бидат изградени само 999 примероци. Оние што имаат можности (подобро кажано „дебели “ банкарски конта) имаат и можност да го конфигурирате својот примерок со специјални желби веќе од  сега и тоа на веб-страницата на Aston Martin.. Па, кој сака и пред се кој може и има нека побрза бидејќи овој колекционерски бисер на тркала многу бргу ќе биде разграбен од богатите  вљубениц и во спортските креации на четири тркала.

 

Следете не и на:

24AUTO NETWORK