Проценка на UBS: Прекумерната понуда на автомобили ќе предизвика ценовна војна

ОБЈАВЕНО НА:

Презаситеноста на автомобили на пазарот ќе поттикне ценовна војна меѓу производителите бидејќи побарувачката не успева да држи чекор со понудата, предвидуваат аналитичарите.

Швајцарски UBS процени дека глобалното производство на автомобили ќе ја надмине продажбата за 6 проценти оваа година, оставајќи вишок од пет милиони возила на кои ќе им треба намалување на цените за да се продадат.

Полните листи на нарачки за повеќето производители на автомобили значат дека цените веројатно ќе останат високи во првата половина од годината, велат банкарските аналитичари.

После тоа, слабиот економски раст и повисоките животни трошоци ќе ја намалат способноста на потенцијалните купувачи да си дозволат нови автомобили, што веројатно ќе ги погоди цените бидејќи автомобилите остануваат непродадени.

Производителите на автомобили веќе почнаа да ги намалуваат цените на електричните возила (ЕВ), бидејќи вртоглавото зголемување на цената на енергијата и скапата почетна цена на моделите значат дека тие стануваат сè понедостапни.

Во јануари, Tesla ги намали цените на своите автомобили до 8.000 фунти во Велика Британија, ставајќи ги некои од своите поевтини модели на исто ниво со брендовите како што се Skoda и Kia.

Во меѓувреме, цената на користените електрични возила исто така паѓа, при што просечната цена на користено електрично возило падна за 13 отсто во изминатата година на 33.060 фунти, пишува AutoTrader.

Од UBS велат дека овој тренд сега најверојатно ќе се филтрира на автомобили со бензин и дизел бидејќи побарувачката паѓа.

Аналитичарите предводени од Патрик Хумел во белешката до клиентите рекоа: „Со оглед на растот на производството, гледаме висок ризик од хиперпродукција и зголемен притисок врз цените како резултат. Ценовната војна веќе започна во делот на електричните возила и очекуваме таа да се прошири и во сегментот на мотори со внатрешно согорување“.

Производителите на луксузни автомобили, кои генерално се поотпорни за време на економски пад од нивните ривали на масовниот пазар, ќе бидат помалку погодени, додека производителите на семејни автомобили најверојатно ќе страдаат, велат аналитичарите.

Компаниите би поставиле цели за производство, а не за продажба, а потоа очекуваат дилерите да ги пренасочат автомобилите што тие ги направиле. Вишокот на залихи значеше пад на цените, што беше добро за потрошувачите бидејќи автомобилите беа попристапни.

Но, сега се очекуваат други трендови.

 

Следете не и на:

24AUTO NETWORK