BMW M останува во чекорот кон електрификација и најави дека за само четири години ќе продава повеќе електрични автомобили и plug-in хибриди отколку возила со мотори со чисто согорување. До 2027 година, процентот на мотори со чисто согорување во продажбата на М ќе падне под 50 проценти.
Понатаму, BMW M очекува дека до 2028 година, чисто електричните M автомобили ќе учествуваат со повеќе од 50 проценти од продажните бројки, надминувајќи ги своите возила опремени со мотори со внатрешно согорување. Во 2030 година, процентот на мотори со согорување ќе биде само околу 10 проценти.
Електричниот опсег на BMW M во моментов е со i4 M50 и iX M60, но оваа година ќе биде дополнет со BMW i7 M70 (G70) и BMW i5 M60 (G60). Во меѓувреме, во моментот се развива M EV со високи перформанси со електричен мотор на секое тркало.
Ова, се разбира, е во согласност со целокупната перспектива на BMW Group во однос на електрификацијата. Претходно овој месец компанијата објави дека очекува значително зголемување на производството и продажбата на целосно електрични возила во наредните години.
Во моментов, германската марка има околу десетина целосно електрични модели на понуда. До 2024 година, најмалку 20 отсто од новите автомобили произведени од компанијата ќе имаат целосно електричен погон. До 2025 година, секое четврто испорачано ново возило треба да биде електрично возило со батерии (BEV); во 2026 година, секој трет нов автомобил.
BMW е оптимист за развојот на инфраструктурата за полнење, цените на суровините и достапноста. Новата линија Neue Klasse ќе биде во првите редови на оваа офанзива, која треба да дебитира во 2025 година. Во зависност од овие фактори, компанијата очекува да постигне повеќе од 50 проценти удел на BEV многу пред 2030 година.
Групацијата BMW има за цел да испорача над 10 милиони целосно електрични возила на клиентите до 2030 година, со значајна пресвртница од продажба на 2 милиони целосно електрични возила што се очекува да се постигне во 2025 година.