Stellantis има ни помалку ни повеќе од 19 електрични возила со батерии, и иако ќе продолжи да воведува повеќе, главниот извршен директор на групацијата, Карлос Таварес, признава дека производството на EV сè уште чини многу повеќе од возило со согорување.
Зборувајќи со инвеститорите за заработката на компанијата во втората половина и целата година во 2021 година, Таварес истакна дека групацијата имаше силна 2021 година, благодарение на зголемените трошоци, стимулации и цени на нејзините електрични возила. Покрај тоа, Stellantis ги награди своите синдикални вработени во САД со бонус од 14.670 долари врз основа на силната година.
За време на истиот настан, Таварес зборуваше за трошоците за изградба на EV возила. Опишувајќи ги трошоците за електрификација како „горилата во собата“, Таварес рече дека на Stellantis го чини тоа 40-50 отсто повеќе за да произведе електрично возило отколку возило на согорување.
Додека Stellantis може да ги продава своите електрични возила за повеќе од еквивалентни модели со мотори со внатрешно согорување, сепак не може да ги пренесе сите овие трошоци на потрошувачите, ниту трошоците може да ги апсорбира само производителот на автомобили.
Таварес рече дека еден важен потег е Stellantis да ги намали своите внатрешни трошоци и да се пазари со своите добавувачи. Тој тврди дека групацијата е 30 отсто поефикасна од поголемиот дел од нејзината конкуренција. За тоа сведочи фактот дека Stellantis имаше силна финансиска година во 2021 година и покрај тоа што произведе само 6 милиони од вкупно 8-те милиони возила што има капацитет да ги произведе.
Stellantis ќе продолжи да издава плејада нови електрични возила во наредните години. Alfa Romeo неодамна го претстави својот прв електрифициран модел Tonale plug-in хибрид. Италијанската марка ќе биде целосно електрична по 2027 година, а во 2028 година, Chrysler планира да биде целосно електрична. Dodge, исто така, го подготвува својот прв електричен мускулен автомобил за 2024 година, додека електричните верзии на Maserati GranTurismo и MC20 се развиваат и нови електрични возила од Citroen, Fiat, Opel и Peugeot, исто така, се во фаза на работа.