Германскиот производител на автомобили им кажал на своите дилери во САД дека ќе ја намали нивната маржа за половина процентен поен на 13 отсто. Ова намалување доаѓа од 6-процентната „трговска маржа“ што ја користат дилерите.
„Тие ја гледаат секоја можност да го надоместат тој трошок, а намалувањето на маржата е еден начин да го сторат тоа“, изјави сопственикот на Mercedes-Benz од Нов Лондон во Конектикат, Џеф Ајоса за Auto News.
Производителот на автомобили потврди дека нема дополнително да ги намалува маржите пет години. Во соопштението, извршниот директор на Mercedes-Benz САД, Димитрис Псилакис, рече дека производителот на автомобили „не ја бара профитабилноста на дилерот“.
„Гледам дека приоритетите за дилерот може да се променат во иднина, морајќи да ја туркаат едната или другата технологија. Маржата е двигател на перформансите, така што е поврзана со некои критериуми за изведба, кои ќе се прилагодат на електричниот производ“, изјави Псилакис.
Компанијата планира да инвестира повеќе од 46 милијарди долари за развој на електрични возила помеѓу 2022 и 2030 година и ги информираше трговците на мало дека ќе понуди нови бонуси за продажба на електрични возила и сертифицирани половни автомобили.
Auto News исто така известува дека производителот на автомобили ја поедноставил структурата на маржата на застапниците и го намалил бројот на критериуми за учинок што мора да се постигнат за дилерите да ги заработат своите бонуси.
Профитабилноста на дилерите се зголеми за време на пандемијата, при што повратот од продажбата речиси се удвои од 3,3 проценти на 6,4 проценти.
„Дилерите заработуваат повеќе пари отколку што некогаш заработиле во својот животен век“, рече Патрик Вомак, директорот на дилерот на Mercedes-Benz of Billings во Монтана. „Значи, ако имало време да се намали маржата преку линијата, сега е вистинското време“.
Mercedes-Benz им кажал на своите дилери дека очекува пазарот на електрични возила во Северна Америка да порасне за 850 отсто во следните шест години и рече дека електричните возила ќе сочинуваат половина од глобалното производство на марката до 2025 година.