Производителот на луксузни модни парчиња, Balenciaga објави интересно виртуелно партнерство со Polestar, кое со помош на онлајн играта „Afterworld: The Age of Tomorrow“, има за цел да ја популаризира есенската колекција на модниот амблем.
„Во Polestar имаме за цел да бидеме лидери за време на транзицијата кон одржливата мобилност, преку дизајнирање работи на нулта емисија“, коментираат од автомобилскиот производител.
„Кога од Balenciaga се поврзаa со нас и ни објаснија за проектот Afterworld, инспириран од бавното враќање кон здравиот баланс меѓу природата и индустријата, ние дознавме дека тоа е перфектна комбинација за нас“, вели Максимилијан Мисони, шеф дизајнер на Polestar.
Освен автомобили на Polestar, во Afterworld: The Age of Tomorrow учествуваат и проекти за мобилност на иднината.
Balenciaga
Тие се инспирирани од Polestar Design Contest и дело на Polestar Community.