Porsche Taycan влезе во Гинисовата книга на рекорди за најдолгo дрифтање со електрично возило. Местото на светскиот рекорд беше Центарот на Порше (ПЕЦ) во Хокенхајминг. Инструкторот Денис Ретера направи 210 круга на 200 метри долгиот круг за дрифтање, без предните тркала да бидат насочени во иста насока како и кривината. По 55 минути, експертот за дрифтање помина вкупно 42,171 километри.
Со завршувањето на оваа маратонска дистанца, Ретера го обезбеди светскиот рекорд за најдолг континуиран дрифт со електричен автомобил. Просечната брзина беше 46 км / ч. Рекордот е постигнат со верзијата на Taycan со заден погон, која веќе е во продажба во Кина.
„Како и да е, за мене беше многу заморно да ја задржам концентрацијата за 210 круга, особено затоа што наводнуваниот асфалт на дрифт патеката не обезбедува ист грип насекаде. Јас се концентрирав на контролирање на дрифтањето со управувачот – ова е поефикасно отколку со користење на педалата за гас и го намалува ризикот од вртење, изјави Ретера.
Обидот беше направен под надзор на официјалната судијка на рекорди во Гинис, Џоан Брент, во областа за наводнување на динамиката на ПЕЦ. Брент надгледуваше обиди за рекорди од сите видови за Гинисовите рекорди повеќе од пет години:
„Имавме неколку рекорди на дрифт, но со електричен спортски автомобил тоа е нешто многу посебно и за нас. Тука Porsche заврши вистинска пионерска работа “, рече таа.
Друг независен експерт беше Дениз Рицман. Пред обидот за рекорд, инженерот ја потврди стандардната и добра сообраќајна состојба на претходната серија Taycan со погон на задните тркала во име на тестирачката организација DEKRA. Рицман знае сè за дрифтањет: таа беше европска шампион во дрифтинг во 2018 и 2019 година и исто така беше одговорна за обезбедувањето дека Тајкан ќе остане во постојан дрифт во текот на обидот за рекорди.
Porsche Taycan е веќе рекордер во многу други дисциплини: без разлика дали станува збор за исцрпувачки 24-часовна трка на издржливост над 3.425 километри на брзата патека во Нарди; најдобро време во својата класа од 7:42 минути на патеката Нирбургринг-Нордшлаиф или 26 спринтови од почетен старт до 200 км на час на аеродромот во Лар – рекордната статистика на првиот целосно електричен спортски автомобил од Porsche го прави да остане запаметен.