Volkswagen го претстави новиот ID.7, првиот глобален електричен модел на марката од високата средна класа. Комбинацијата на опсег до 700 километри (WLTP), супериорен погон, пространа внатрешност и врвни технологии го прават ID.7 удобна лимузина за патување на долги растојанија и отвора нов сегмент за ID. семејството.
Долг речиси пет метри, моделот има и подобрен оперативен концепт фокусиран на клиентите и висококвалитетен изглед. Лансирањето ID.7 е планирано за оваа година во Европа и Кина, а од 2024 година и во Северна Америка.
„Со ID.7 го правиме следниот чекор во нашата електрична офанзива. Лимузината нуди високо ниво на удобност и долги дострели. Веќе до 2026 година, ќе го понудиме најширокиот електричен асортиман на сите производители во Европа – од почетниот модел за помалку од 25.000 евра до ID.7 како нов врвен модел во рамките на ID. семејството. Нашата цел е да постигнеме удел на електрични автомобили од 80 проценти во Европа до 2030 година. Од 2033 година, Volkswagen ќе произведува само електрични возила во Европа, вели Томас Шафер, извршен директор на Volkswagen Passenger Cars.
ID.7 е првиот MEB модел со целосно нова, високо ефикасна генерација на погонски агрегати. Со 210 kW (286 КС), тој е најмоќниот електричен погон со највисок вртежен мотор во Volkswagen ID. модел досега. Оваа варијанта за напојување се користи во ID.7 независно од избраната големина на батеријата. Енергетската единица со внатрешна ознака APP550 е развиена заедно со Volkswagen Group Components во Касел (Германија) и исто така се произведува таму.
Во зависност од големината на батериите, се предвидува дека ќе биде возможен опсег на WLTP до 700 километри и капацитети за полнење до околу 200 kW. ID.7 затоа ја нагласува неговата погодност на долги растојанија. ID.7 е долг речиси пет метри и е дизајниран врз основа на аеродинамички принципи. Неговиот покрив елегантно се спушта кон задниот дел во купе стил и придонесува за постигнување одличен коефициент на отпор од околу 0,23 во зависност од опремата на возилото. Долгото меѓуоскино растојание и кратките настрешници создаваат многу простор во внатрешноста на возилото за сите патници.
VW ID.7
Нов концепт за работа и прикажување е воведен во ID.7. Со ова, Volkswagen реагираше на повратните информации од своите клиенти и го подобри оперативното искуство во соодветните области. Ова ги вклучува следните карактеристики како стандард:
* екран за инфозабавниот систем од 38 сантиметри (15 инчи).
* head-up дисплејот со проширена реалност
* нов оперативен концепт на климатизација интегриран на највисокото ниво на инфозабавниот систем
* лизгач на допир со позадинско осветлување
Со новите седишта за масажа и електронски затемнувачкиот панорамски покрив, ID.7 нуди опции за опрема кои инаку се присутни само во повисоките класи на премиум конкуренти. Новиот панорамски покрив со паметно стакло може да се префрли помеѓу непроѕирни и проѕирни поставки со контрола на допир.
Како и многу други функции во ID.7, покривот може да се ракува и со природни гласовни команди – ова се случува со помош на новиот гласовен асистент IDA. Опционалните предни седишта се исто така нов развој: за прв пат во Volkswagen, тие опционално нудат приспособливо седиште Climatronic – со ладење или греење по потреба и функција за сушење.
Достапна е и функција за масажа со печат на одобрение од германската кампања за поздрав грб (AGR). Опсегот на опции е заокружен со звучниот систем од 700 вати од Harman Kardon: 14 врвни звучници, вклучувајќи централен звучник напред и сабвуфер во багажниот простор, обезбедуваат импресивно звучно искуство со новата лимузина на Volkswagen.
Помош за патување со податоци во група може да ги преземе страничните и надолжните контроли на ID.7 по потреба. VW ја разви оваа функција заедно со CARIAD, софтверската компанија на групацијата VW. Доколку сакате, ID.7 може да користи и „Travel Assist“ за да поддржува потпомогнато менување лента на автопатот со повеќе ленти при брзини над 90 km/h. Возачот го следи ова, но напорот при возење е значително намален.
Кога станува збор за паркирање, електричниот Volkswagen може самостојно да врши помошни маневри на различни начини. Едно од нив е паркирање со мемориска функција на растојание до 50 метри. За ова, возачот или останува да седи во ID.7 или ја следи постапката за паркирање надвор од возилото користејќи ја апликацијата за паметен телефон.
Новиот ID.7 е еден од десетте нови електрични модели што ќе ги лансира Volkswagen до 2026 година. Само оваа година ќе биде претставен новиот ID.3, ID. Buzz со долго меѓуоскино растојание и ID.7. Електричен компактен теренец и сериската верзија на ID. 2 се по цена помала од 25.000 евра се планирани за 2026 година. Ова ќе му даде на производителот на автомобили најширокиот опсег на електрични возила во споредба со неговите конкуренти. Новиот ID.7 ќе се произведува во фабриката на VW во Емден (Германија) за европскиот и северноамериканскиот пазар. Во Кина, соодветните модели ID.7 ќе се произведуваат локално.