Volkswagen Комерцијални возила го претставуваат новиот Amarok на нашиот пазар. Сеопфатниот автомобил за тешки терени и пат е дизајниран и развиен во Германија и Австралија. Неговиот сет на функции, преку 20 нови системи за помош на возачот, мобилни онлајн услуги, мотори кои се истовремено ефикасни и со висок вртежен момент, технологии за погон на сите тркала, прилагодена внатрешност и јасен дизајн на Volkswagen го прават новиот Amarok еден од најпознатите разновидни и одлично балансирани пик-ап возила во светот.
Премиум пик-апот пристигна во салоните на Volkswagen во Македонија
Volkswagen Комерцијални возила продаде над 830.000 единици од првата генерација на Amarok во Европа, Австралија, Нов Зеланд, Африка, Северна Азија и Јужна и Централна Америка. Сега доаѓа втората генерација. Сѐ е ново. Но, дизајнот на Volkswagen е веднаш јасно забележителен: ова е Amarok. Поголем, помоќен, по атлетски и по харизматичен.
„За новата генерација значително го изменивме архетипскиот дизајн на Amarok. Сега е недвосмислено поизразен и уште повпечатлив“, вели Алберт Кирзингер, раководител за дизајн во Volkswagen Комерцијални возила. Моќното присуство го истакнува комплетно новиот дизајн на надворешноста на пик-апот, кој се лансира во варијантите „Amarok“, „Life“ и „Style“, како и врвните верзии „PanAmericana“ (оф-роуд стил). и „Авентура“ (ексклузивен стајлинг).
Новиот Amarok се лансира со двојна кабина со четири врати (DoubleCab) . Во силуетата, лаковите на тркалата, кои се полу заоблени како и досега, се особено впечатливи кај двете верзии. Крилата над алуминиумските тркала до 21 инчи имаат моќен изглед, а лаковите на тркалата се обложени со цврста пластика.
Долгото меѓуоскино растојание ги подобрува пропорциите и квалитетите на теренецот
Со 5.350 милиметри, новиот Amarok е 96 mm подолг од неговиот претходник. Меѓуоскиното растојание од 3.270 mm претставува зголемување од 173 mm. Тоа обезбедува повеќе простор, особено на вториот ред на седишта во двојната кабина. Така, меѓуоскиното растојание порасна многу повеќе од вкупната должина. И тоа ги скратува предните и задните надвиснувања пред оските. Резултат: поостри пропорции и подобрена способност за совладување на секаков терен благодарение на подобрите агли на пристап. Теренските способности на Amarok, кој стандардно има погон на сите тркала, се исто така подобрени со многу поголема длабочина на возење во вода. Додека претходната генерација можеше да вози низ вода со длабочина од 500 mm, сега максималната длабочина изнесува 800 mm.
Висококвалитетна внатрешност на Volkswagen за професионални задачи
Со своите само објаснувачки и дигитални дисплеи, внатрешноста е конфигурирана од дизајнерскиот тим за комерцијални возила на Volkswagen на многу функционален и висококвалитетен начин. Спектарот на единиците за прикажување е составен од дигитални 8,0-инчни („Дигитален кокпит“, целосно дигитален и со големина од 12,0 инчи кај Style и погоре) модерен екран на допир во формат на таблет (со големина од 10,0 инчи; кај Style и над 12,0 инчи како стандард) за инфозабавниот систем.
Volkswagen Комерцијални возила има имплементирано мешавина од дигитални функции и ергономски конфигурирани копчиња ротирачки прекинувачи во Amarok кои се интуитивни за користење. Јачината на звукот на инфозабавниот систем и поставките на системот за погон на сите тркала, на пример, се контролираат преку такви тврди копчиња. Во зависност од спецификациите, овие и робусни и премиум карактеристики се врамени во алуминиум.
Дополнителни функции како што е звучниот систем од Harman Kardon – стандардно во Amarok PanAmericana и Ventura, одлично се вклопува во оваа сцена со висококвалитетни детали. Тоа е систем кој се користи исклучиво во Amarok. Исто така, стандардно вклучени во Amarok PanAmericana и Aventura: инструмент табла со кожа со елегантни контрастни шевови. Премиум позиционирањето на возилото се совпаѓа и со новите седишта: возачот и совозачот на Amarok на предното седиште седат на ергономски дизајнирани седишта, кои во повисоките спецификации можат електрично да се прилагодат на повеќе позиции. Задниот дел на DoubleCab нуди и многу простор и удобност за тројца возрасни патници да уживаат во патувањето. Седиштата на верзијата Style стандардно имаат навлаки ArtVelours, додека во Amarok PanAmericana и Aventura Volkswagen Комерцијални возила користи висококвалитетна кожа.
Огромен простор во товарниот простор со носивост до 1,16 тони
Новиот Amarok е неверојатно простран зад двојната кабина: во она што е познато како карго простор. Како што беше случајот со претходниот модел, товарниот простор помеѓу лаковите на тркалата има доволно простор за евро-палета натоварена странично. Товарот се врзува преку прстените на товарниот простор, од кои секој може да носи товар до 500 килограми. Во согласност со оваа висока способност за оптоварување, максималната носивост се зголеми од 1 тон на 1,16 тони. Товарниот простор може да се зацврсти и со помош на електрично управуван капак.
Новата палета на додатоци ги исполнува сите барања
Интересен факт е дека статичката носивост на покривот е 350 кг – доволна, на пример, за покривен шатор за четири лица кој ќе биде достапен како додаток. Со карактеристики како алуминиумски тркала со големина до 21 инчи, гуми за сите терени (до 18 инчи) и разновидна палета на држачи за приколки. Дополнителни функции достапни за товарниот простор вклучуваат држач за велосипед, мултифункционален систем за носач, рачна верзија на капакот и многу разновиден опсег на детали за стилизирање.
Повторно ќе има тврд покрив за товарниот простор, со кој пик-апот ефективно се трансформира во SUV со носивост на комбе. Во меѓувреме, квалитетите на теренецот може дополнително да се оптимизираат со „Bull Bar“, елементи за заштита на подвозјето, опрема за возење за сите терени, прстени за влечење и отвор за воздух прикачен однадвор на левиот А-столб за снабдување на мотор со свеж воздух при возење низ вода.
Три мотори со турбополнач
Заеднички квалитети за сите мотори се ефикасноста и високите нивоа на вртежен момент. Достапни четирицилиндричен 2.0-литарски TDI кој испорачува 125 kW (170 КС), дополнително Volkswagen Комерцијални возила нуди четирицилиндричен TDI мотор со 2.0 литарски би-турбо мотор; кој развива 151 kW (204 КС)). Моќноста на моторот од врвот на понудата е новиот 3.0-литарски V6 TDI мотор, кој обезбедува излезна моќност од 177 kW (241 КС).
Нов 10-брзински автоматски менувач и 4MOTION системи
За верзијата од 151 kW, автоматскиот менувач 10-брзински менувач го заменува 8-брзинскиот автоматски менувач на претходникот модел.
Amarok стандардно се испорачува со погон на сите тркала (4MOTION). Во зависност од моторот, тука ќе има два различни системи 4MOTION: еден со избор на погон на сите тркала врз основа на дадената ситуација и еден со постојан погон на сите тркала. Технологијата на погонскиот систем гарантира дека и новиот Amarok е способен да совлада секаков терен и во зависност од верзијата на моторот е дозволено да влече до 3,5 тони.
Над 20 нови системи за помош на возачот го прават возењето уште полесно
До шест различни профили за возење му помагаат на возачот во различни ситуации – на пример, кога се вози на лизгави површини или на тежок терен надвор од патот. Новиот Amarok е лесен за возење со неговите системи за помош на возачот. Повеќе од 20 од овие системи – на пример ACC+ Адаптивната контрола на патувањето (вградува сообраќајни знаци во автоматската контрола на брзината преку скенирање на камерата) и „IQ.LIGHT – LED MATRIX фарови“ – се нови кај Amarok и го прават Volkswagen полесен за возење од речиси кој било друг пик-ап на светскиот пазар.